plastblomst♀♂♂ Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Vi skal ha barnebursdag til helga på aktivitetsparken på treningssenteret her. Har bedt 8 stykker. Vet at 3 stykker kommer, og at det er 1 som ikke kommer. Men aner ikke om de andre 4 kommer. I invitasjonene vi sendte skrev jeg ikke noe om at foreldrene kun skulle gi beskjed dersom de ikke kommer, skrev bare opp tlfnr. Ser nå at jeg burde vært tydeligere... Kommer til å spørre foreldrene hvis jeg ser dem i barnehagen, men det er ikke ofte jeg gjør det. Er det noe annet jeg burde gjøre? Det har ikke vært noen barnebursdager blant jentene på avdelingen i år, så dette blir den første. To av jentene fyllte 6 i mars, og ingen av de hadde barnebursdag.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Som regel gir man beskjed om at man IKKE kommer så hvis du ikke hører noe kan du gå ut i fra at de kommer.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Her gjelder regelen om at den som tier samtykker:-) Vi sier altså i fra når vi IKKE kan. Hører man ingenting så kommer man.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Signerer de over her ja! Den som tier samtykker =) Sånn er "regelen" her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå