lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Han er 19 mnd, og er livlig, oppmerksomhetssyk og veeeldig aktiv. Nå har han begynt å bite, ikke fordi han blir sint, uten bare sånn helt plutselig, kan være at han er glad, tuller osv. han biter meg og mannen min, og broren sin, og i helgen bet han sønnen til veninna mi på 15 mnd, dte gikk hull og de måtte på legevakta. Sååå flaut. Hva gjør man med sånt da? Når jeg blir streng og sier nei, setter han vekk osv så blir han bare enda mere opphengt i å bite, klattrer opp igjen og gjør alt for å få bitet oss, ler gjør han og.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. mai 2010 ingen med gode råd?
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Ganskel vanlig i den alderen. Min yngste hadde noen sånne episoder rundt 2 år også. Det funker sjelden å kjefte etc, mens vi hadde god erfaring med å overse han og heller gi all oppmerksomhet mot offeret. Var helst i bhg at han bet, og de gjorde det på den måten. Nå er han 3,5 år, og det er lenge siden han har bitt noen
Bubba75 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jenta vår hadde en periode rundt 20 mnd hvor hun bet. Særlig storesøster. Plutselig når de sto og koste begynte den største å hyle, og da hadde hun de værste bitemerkene på magen. Har alltid tenkt litt negativ om barn som biter, og plutselig var det min egen gitt... Vi sa strengt nei til henne, løftet henne vekk og trøstet storesøster masse. Hun holdt på noen uker, men har sluttet nå (22 mnd). Det er helt vanlig, men ikke veldig festlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå