konrad sin mamma Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte manuell pumpe, men får ikke ut så all verden med melk. Vet ikke om det er jeg som ikke har mer eller at pumpen rett å slett ikke får ut alt.. går veeldig treigt! Noen som har prøvd både elektrisk og manuell som merket forskjell?, bortsett fra at det er mer lettvindt med elektrisk
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vil tro at det er mer "drag" i en elektrisk pumpe, den kan man jo stille inn. Har bare prøvd elektrisk selv, men den brukte jeg til gjengjeld mye
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 jeg brukte el.pumpe(Medela) på sykehuset,men da jeg kom hjem hadde jeg bare manuell pumpe(Avent).... Jeg syns melkeproduksjonen økte da jeg brukte den elektriske pumpen i motsetning til den manuelle. Også er det som du skriver,mye enklere å pumpe elektrisk:) Skal du pumpe mye ville jeg anbefalt el.pumpe!! Forresten,Avent pumpen min er det "dårlig drag i".. syns ikke vakumet er kjempe bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå