Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #26 Skrevet 3. mai 2010 Man beøver heller ikke være nedlatende selv om enkelte mennesker i dette landet ikke bor midt i Oslo og vet alt du vet!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #28 Skrevet 3. mai 2010 Enkelte mennesker er så nedlatende og ekkel av natur at det er helt jævlig å tenke på at de også er mødre. Tenk om barna noen gang drister seg til å gå til mamma med et spørsmål, når de innser at det er noe andre forstår somde selv ikke helt har forstått...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #29 Skrevet 3. mai 2010 Men poenget er at jeg IKKE på noen måte bor eller har bodd i Oslo. Det er her trumfkortet om allmennkunnskap dukker opp.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #30 Skrevet 3. mai 2010 Altså, selv om det heter Oslo S så sier det seg ikke automatisk at den ligger midt i Oslo by vel? Det heter jo Oslo flyplass Gardermoen også, men den er nå et stykke utafor..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #31 Skrevet 3. mai 2010 Så allmennkunnskap betyr at 100% vet det? Og er det en stakar som ikke har fått det med seg, så må han for all det ikke driste seg til å stille et spørsmål, for da skal han få høre hvor dum han er?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #32 Skrevet 3. mai 2010 Det er jo derfor flyplassen heter Oslo flyplass GARDERMOEN. Oslo S burde alle ha fått med seg står for Oslo sentralstasjon og da burde det være ganske så innlysende at den ligger SENTRALT i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #33 Skrevet 3. mai 2010 HA HA HA HA HA...!!! Jeg ler meg ihjel! VET du virkelig ikke det? Tullmus!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #34 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har bodd i Finnmark i hele mitt liv og har faktisk aldri sett et tog, men jeg er da fullstendig klar over at Oslo S = Oslo sentralstasjon og at det er hovedjernbanestasjonen i Oslo og dermed faktisk i landet for det. For ikke å ha fått med seg det må man jo omtrent ha sittet innelåst uten tilgang til noen medier hele livet, men siden HI spør om dette her på nett virker det jo ikke som om det er det som er tilfellet her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå