Gå til innhold

Er Oslo S togstasjonen i oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er togstasjonen i Berlin.

Skrevet

Nei, Oslo S er stedet hvor de narkomane i Oslo henger. Du har vel lest "Døden på Oslo S"? Så best å holde seg unna.

Skrevet

Togstasjon? Flyplass? Hva er det? hi

Skrevet

Ja det stemmer,Nationaltheateret stasjon er også i Oslo...

Skrevet

Oslo S = oslo sentralbanestasjon...

Skrevet

Ja det er jo en selvfølge at folk som ikke bor i Oslo og omegn skal vite at S står for Sentralbanestasjon...........

Skrevet

Selv de som bor på bygda har vel fulgt med nok på nyheter o.l. til å vite at Oslo S er hovedtogstasjonen i Oslo. Det har jo ikke akkurat vært blottet for tognyheter de siste årene.

Skrevet

Ærlig talt så synes jeg det ja. Jeg vokste opp langt fra Oslo og kom ikke dit på besøk engang før jeg var 17 år, men jeg visste da allerede da jeg gikk på barneskolen hva Oslo S var.

Skrevet

Siden Oslo S er knutepunktet for all togtrafikk her i landet så synes jeg man burde vite det ja, selv om man er fra indre gokkfjord.

Skrevet

Så når de snakker om kaos på Oslo S pga problemene med togene så ringer det ingen bjeller i forhold til hva Oslo S er?

Skrevet

var vel derfor jeg skrev = mellom... så folk skulle skjønne hva det sto for.

10:41

Men ja, de fleste skjønenr vel hva det står for.

Skrevet

Problemet er at vi som bor på bygda driter i om togene går eller ikke. Tog er noe vi ser på ferie.

Skrevet

Men det er ikke til å unngå om man gidder å se på en hel nyhetssending i strekk, noe voksne oppegående mennesker burde gjøre.

Skrevet

Jeg blir mer og mer fortvilet over det norske folk, når det viser seg at vesentlig kunnskap faktisk ikke er på plass hos flere enn man kunne håpe på.

Skrevet

Østbanen og Vestbanen er togstasjonene i Oslo!

Skrevet

det må da virkelig være mere viktig å ha annen kunnskap en akkurat hva Oslo S er?

Skrevet

He he. Tror man skal risikere å stå lenge og vente på neste tog på vestbanen :) Nostalgi...

Skrevet

Klart det finnes viktigere kunnskap, men hvis man er litt oppegående er dette en kunnskap man ikke klarer å unngå. Det blir kastet i fjeset på deg nærmest daglig. Hvordan klarer man å unngå det da?

Skrevet

Det var da voldsomt så frekke folk er i svarene sine. Det er da et reelt spørsmål som fortjener et ordentlig svar. Tenk på at en tredjedel av landet ikke har tog i det hele tatt. Nordnorge vil mest sansynlig aldri få det heller. Og mange fra nord har ikke vært i Oslo, og har ikke peiling på om Oslo S er hovedtogstationen, eller ligger i utkanten av byen, eller på flyplassen. Shame on you, bedrevitere! Man kan da vel forsøke å oppføre seg ordentlig? Kjenner det formelig bobler i gravidhormonene mine når folk er så slemme i sine svar.

Skrevet

Hehe, begynner å bli en stund siden 11:36 tok toget skjønner jeg:)

Oslo S er den mest sentrumsnære togstasjonen i oslo, men det finnes da togstasjoner på Nationalteateret, Grorud, Skøyen, og et par andre steder i Oslo også:) Men kommer du langveis fra med tog er det stort sett gjennom Oslo S du må for å komme dit du skal:)

Skrevet

Om du er eremitt på Finnmarksvidda med en tv eller avis, burde du klart å fått med deg at det ikke letter og lander fly på Oslo S. En behøver da ikke å ha tilgang på tog, for å få med seg allmennkunnskap,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...