FrøkenSprøken Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #26 Skrevet 3. mai 2010 Godt at det ikke er bare meg, selv om jeg ser at de fleste ikke er enige med meg. Jeg biter det jo selvfølgelig i meg og lar de trille,men jeg liker det ikke;) Det er ikke et stort problem for meg, selv om jeg har et godt liv hehehe Jeg er heller ikke spesielt glad i at de holder babyen, og setter ikke bort noen av ungene mine så fremt jeg må, eller de ber om å få dra selv. Allikevel blir det noe helt annet. Det handler om at jeg mener st barna selv bør få bestemme når de skal slippe skjørtekanten, og at nyfødte babyer har det best når de slipper å fly fra fang til fang. Besteforeldre, tanter og gode venner i rolige omstendigheter får selvfølgelig lov, men ingen av ungene mine har hoppet fra fang til fang rundt et kafebord, for å si det sånn... Trilllinga handler imidlertid ikke ombarnets beste, men om mitt egoistiske behov for å vise hele verden at det er jeg som er moren til verdens vakreste baby
Odine! Skrevet 3. mai 2010 #27 Skrevet 3. mai 2010 Jeg vil også helst trille selv. Det er nok fordi jeg vil at det skal synes at det er jeg som er mammaen, og fordi jeg vil se babyen. Det er aldri noen venninner som har spurt om å få trille. Jeg har heller aldri hatt noe ønske om å trilles andre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå