Gå til innhold

Gravid!!!!

67-modell

Anbefalte innlegg

Jeg må bare dele det med noen :-) Har akkurat testet positivt, etter 2-3 år med prøving. Har mistet en gang i uke 13 i løpet av denne perioden. Har egentlig gitt opp håpet om å bli gravid igjen, men nå har det skjedd!! Har en gutt på 4 år og en gutt som er voksen. Godt å ha dette forumet så vi kan dele gleder og bekymringer fremover. Jeg er ikke akkurat ung lenger, og har termin et par uker etter fyllte 43. Nå krysser jeg fingrene for at det skal gå bra denne gangen!

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Er selv -67-modell og hadde et barn fra før (født 2001) - mistet i uke 13 for 2 år siden, og ble gravid igjen etter temmelig mange måneder.

Vår etterlengtede lille datter ble født i november i 2009, helt perfekt - så nå nyter jeg våren hjemme - håper det er din tur neste år - mamma i moden alder er fantastisk.

Gratulere så masse!!! :-))

Jeg hadde min første EL i dag faktisk siden lillegutt på snart 9 mnd. ble født, og fra neste EL er vi også prøvere igjen!!! :-))

Jeg er også 67 modell og skal prøve på nr. 6, og håper at jeg klarer og bli fort gravid igjen!

Hadde vært hyggelig å følge hverandre på dette flotte forumet, og dele det å være gravid med andre på samme alder! :-))

Klem! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...