Gå til innhold

Anonymt "nådd veggen" svar til innlegg på skravlesiden:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også problemer med å forstå av og til. Da tenker jeg ikke på de som har en skikkelig diagose.

Kjenner veldig igjen mye av det du skriver.

Vi har endel syke barn, har 3 tette barn, oppussing, tøffe svangerskap, absolutt ingen søvn, føler igrunn jeg har nådd veggen selv..men det er ingen unnskyldning for ikke å følge opp ungene, lage middag hver dag, holde orden og rydde og vaske og vet ikke hva. Man bare må. Itilegg burde man jo være sosial og skravle i timesvis med de som har det tungt, som lurer på hvorfor du ikke har tid til de lengre.. Nei jeg har ikke tid!

Da føler jeg av og til at det er litt "bortskjemt" og legge seg å sove hver gang man er trøtt, klage å styre når man ikke har barn og ingen forlanger noe av dem. Legge merke til alle detaljer når en prater sammen, analyserer og overtolker enhver setning eller spøk, nei da har man formye tid til ingenting.. og man skal ikke klage selv, for de har det verre og man skal ikke late å forstå hvordan det er å være så sliten for de har det nemmlig verre uansett, som om det er konkurranse i å ha det verst.

Mulig litt usammenhengende svar, ble en smule engasjert og er nok lite rettferdig og usympatisk fra en sliiten småbarnsmor;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...