Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har blitt sammed med en mann veldig kjapt, han er veldig fin og mye i de jeg ser etter av en mann.. Men jeg har vært i kontakt med en mann lengre enn den nye kjæresten min, og han er veldig rik, pen, snill og vi har bare ikke fått muligheten til å treffes enda, nå har han mast på meg i en måned om jeg ikke kan møte ham, og han spanderer på flybillettene, han vet jeg er i et nytt forhold men vil bare møte meg og jeg har veldig lyst å møte ham. Men dette kan jeg da ikke gjøre?? Er jeg utro om jeg bare møter ham og ikke noe mer? Føler jeg vil se litt an, vil jo velge den beste mannen for meg...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Om du allerede er i et fast forhold, er det ikke greit å gå bak ryggen hans for å møte han andre. Da synes jeg du får være ærlig og fortelle han hvordan ståa er. Forstår du vil velge den rette, men da burde du i utgangspunktet ikke innledet noe fast forhold.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Du er slu. Dine følelser, deg og ditt. Hva med andre sine følelser?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Veldig pen, rik og snill? Den kombien finnes ikke. Vet han du er i et forhold og vil treffe deg er han ihverfall ikke snill. Sikkert en glatt ål der du er en i rekka av de blendede.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Hvis du definerer deg som kjæreste med han ene, så er det rent utroskap i mine øyne. Hvis du bare har vært på noen dater, er det annerledes.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Ja... Skjønner ikke at jeg vurderer dette engang, jeg vet bare at han andr har mye å tilby meg men han jeg er med nå har jeg store føleser for.. Jeg er bare redd for å få et "dårlig" liv, og har et firma jeg skal starte og tenker mye business når det kommer til sånnt også... Fryktelig menneske.. Men er så utrolig fristet til å møte ham... Jeg vet at typen min nå har snakket om at han ser en framtid sammen og har nevnt han kunne tenkt seg å fri til meg snart..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Hvis du mener penger til å starte din egen business er et godt kriterie for å velge ut en fremtidig mann, så tror jeg nok at den snille og flotte kjæresten du har nå har det bedre uten deg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Du har ihvertfall selvinnsikt, det skal du ha. Du har helt rett i at du er ond og er et fryktelig menneske. I tillegg er du utrolig overfladisk og blottet for empati. Jeg råder deg til å gjøre det slutt med din nåværende kjæreste. Han kan umulig få et godt liv med en hurpe som deg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Du har vært i kontakt med en mann som du ikke har møtt enda, dvs du har møtt han på nettet? Han vet at du er i et nytt forhold, men vil spandere flybillettene sånn at dere kan treffes. Høres ikke ut som en veldig seriøs mann, akkurat.
A.S Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Sjokka over hvordan dere svarer folk her inne.. hurpe og slikt.. tøff i trynet når dere er anonyme... hun er rådvill og ønsker å høre andre sin mening, thats it. Går ann å snakke skikkelig til hverandre..
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Med de verdiene hun representerer ut fra det hun har skrevet så er det ikke så rart at folk reagerer egentlig. Men dette er nok bare noe du og din egen samvittighet som kan avgjøre HI. Det er du som skal leve med avgjørelsen for resten av livet, ikke vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå