Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har egentlig et godt grunnlag og finner jeg riktig treningsformen kommer resultatene forholdsvis fort (har trent myyye tidligere, men ikke på et par år nå..) Hva kan jeg gjøre litt hver dag for å få rompa i riktig høyde igjen? hehehe utfall orker jeg ikke pga knærne.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Rumpehev. Du ligger på rygg med bøyde knær. Løft rumpa og knip 12x3, morgen og kveld. Effektivt!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Kan jeg ta rumpehev når jeg er gravid i 7. mnd?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 ja den kjenner jeg til og tok den i går. Så om jeg tar knebøy i tillegg så kommer spretten? aaaah jeg gleder meg ;DD
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Lindex selger silikontruser med sprett haha..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 . Styrketrening med apparater for lårmuskler og rumpe foretrekker jeg, et par gang i uka, samt å stå med føttene i skulderbredde, bøy i knær, men man skal fortsatt se tåspissene forran knærne, holde i 15sek, så strekke beina og knipe alt man makter med rompemusklene i 15sek, gjenta 10 ganger i starten, øke i løpet av en uke til 20 rep. Ellers er det bra for rumpa å gå med høye heler, ikke overdriv, men 5-6cm gjør bare godt for lår, rumpe og ikke minst for å få lekre legger.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 5-6 cm for meg er stilett! he ehe jeg makter ikke gå på høye heler, føler meg som ei ku! Med søskenbrett, 2åring som løper av gårde, poser og sekker blir jeg bare den ultimate kløna. Men takk for tips! =)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 er det sant? Jukser jo for å få større pupper så hvorfor ikke jukse seg til en ekstra sprett på rompa? Skal sjekkes ut! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå