Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Sønnen min har fått en fin festdrakt som han skal bruke endel framover... også har jeg så lyst på bunadssko til han så det blir helt komplett. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Han er 6mnd... tenkte om det var noen med my såle elelr noe...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 ville ærligtalt tatt på han sorte sokker/strømpebukse eller evt srtikket ullsokker i samme farge som drakten,evt sorte ullsokker.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjøpte sånne "turnsokker" til guttungen på hans første 17.mai. Da var han 8 mnd gammel. Festdrakta hans var rød og sort, så jeg kjøpte rød strømper, og rød "turnsokker" (skjønner du hva jeg mener?)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jepp har tenkt på både ullsokker og turnsokker... bare tenkte det ville vært stilig med komplett sett Men vil ikke ha på han noen med har såle heller. Lurer på om jeg skal overtale bestemor til på strikke noen sko/tøfler til han i svart med en sølvknapp på! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå