Gå til innhold

Best trening av magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikinisesongen nærmer seg, og med den angsten for at magefettet skal henge over trusekanten. Hvordan bør jeg trene for først og fremst å fjerne dette? Ren styrke? Rockering? Med ball? Kjenner at det er lenge siden jeg trente, og trenger tips og råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok frem rockeringen min igår og har begynt med den, så håper det hjelper litt-.

Tenkte at jeg faktisk skulle melde meg inn på treningssenteret igjen og, skal prøve å få min.2 faste dager i uka hvor jeg trener i sal der.

Har bare 1 1/2 mnd å gjøre det på, så må vel legge meg i hardtrening.hehe..:-)

Trenger ikke sixpack, men skulle gjerne hatt bort litt fett på magen..:))

Skrevet

kostholdet er minst like viktig! Har også startet min ferd mot bekinisesongen, her er min plan og motivasjon;

Prøver å trille tur hver dag/annenhver dag på ca 1 time.. kjøpte en tykk treningsmatte og laget et styrkeprogram som jeg jør 3 ganger i uken..

her har du et eksempel:

http://iform.nu/trening/styrketrening/bikiniskolen/bli-bikiniklar-pa-12-uker

Prøver å spise så sunt og variert som mulig, men min store felle er å ha søtsaker i huset, lett å småspise:P så kjøper heller nøtter å knaske på :)

laget også en kalender der jeg krysser et grønnt kryss for dagen om jeg har vært aktiv eller rødt om jeg ikke har fått gått tur eller trent, så blir en konkurranse med meg selv å få mest mulig grønne kryss;) å èn veiedag i uka. Fungerer foreløbig ganske bra å håper jeg greier å fortsette, Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...