Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Det er rart hvor mye folk kan få seg til å si, og til og med støtte opp om her! For en stund siden så gikk debatten heftig om narkotiske stoffer, og at de burde legaliseres. Jada, kjempesmart, så kan halve lande være nedsløvet på hasjrus og sette normale folks liv og helse i fare ved å ferdes i trafikken eller ved å få hysteriske raserianfall. Jeg ser ærlig talt ned på de som har et sånn syn. Jeg har jo også skjønt det at det er flere her inne som tillater bruk av stoff i nærheten av ungene, og det gjør meg kvalm. Skjønner dere virkelig ikke hva dere utsetter ungene deres for? Og disse her som er så veldig oppsatte på at så lenge dere har en god nok grunn, så er det helt greit å være utro. "Buhu, jeg har ikke fått meg noe på et par mnd, jeg må finne noen andre!" Ærlig talt! Makan til simple kvinnfolk skal en leite lenge etter! Og samme som sier dette her, hadde garantert flydd i taket om mannen var utro, for da finnes det ikke noen god grunn! Neida, her skal man tenke meg meg meg, og så får mannen bare se og føye seg, uansett hvor urimelig en er! Og dette her med åpne forhold som også er blitt diskutert. Hva skal dere i et forhold for da? Dere er jo bare akkurat som vanlige venner da? Bare med noen ekstra fordeler? Det finnes jo ikke noe eksklusivt i "forholdet" deres. Åpne forhold er for de med såpass selvinnsikt at de vet at de ikke er i stand til å være trofaste likevel, så det er vel kanskje like greit at de finner hverandre slik at oss normale folk kan slippe unna de ubrukelige tullingene.... Og makan til sure kommentarer og svar skal en faen meg lete lenge etter. Er det virkelig så vanskelig å svare normalt, og heller gi faen i svare hvis dere ikke har noe fornuftig å si? Ja tydeligvis! Og dette med at de som stemmer borgerlig blir mobbet her for at de er dummere enn andre... Seriøst? Slik jeg har oppfattet det, så er jo DIB hovedsakelig fylt opp av sosialister, og det virker ikke som om det er den smarteste delen av befolkningen som befinner seg her. Så da faller jo det på sin egen urimelighet. Men det kan jo være litt greit å kunne angripe andre uansett hva temaet er så lenge en ikke får medhold. DIB er Norges største mentalinstitusjon! Fylt til randen av folk med total mangel på sosiale antenner og uten begrep om lov, orden, og monogami. Her er alt tillatt, så lenge det ikke er mannen som tillater seg noe.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Vel du har noen lite glupe ting å komme med du og da! Særlig angående det med legalisering av narkotiske stoffer. Nederland har jo dette bla. Og de vandrer da ikke rundt i harsj rus der for det. Faktisk så er de fleste brukere av disse stedene(coffebarene) turister som kommer fra steder hvor det er forbudt. Sett deg litt inn i saker før du slenger med leppa selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Så du følte deg truffen der altså? Sier jo en hel del om deg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 nei, føler meg ikke truffet. Syns bare du viser en lite opplyst side selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er for legalisering av narkotiske stoffer. Jeg er for legalisering av prostitusjon også. Under ordnede forhold, der de betaler skatt av inntektene og slipper å ha en hallik som denger dem for den minste grunn. Det skal være fordi de ønsker å tjene penger på denne måten. Det vil ikke si at om dette blir gjennomført, så kommer hele norge til å prostituere seg. Jeg er for individets rett til å bestemme over sin egen kropp - og bestemme over egne gjerninger. (så lenge det ikke går utover andre) Jeg er også en tilhenger av aktiv dødshjelp. Det vil ikke si at om den dagen kommer, kommer hele norges befolkning til å dø.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Nå er nå faktisk aktiv dødshjelp og narkotika to vidt forskjellige ting. Hvis en person bruker narkotiske stoffer så går det utover de rundt. Sånn er det bare, det kommer du ikke unna. Det går ikke an å bruke sånn "under ordnede forhold". Skal en være innelåst på institusjon eller noe da frem til rusen gir seg for at det skal være kontrollert?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Prinsippet synes jeg er det samme. At en skal kunne bestemme over sin egen kropp og hva en gjør med den. Om hasj blir legalisert, så ser jeg ikke de store bakdelene med det. Jeg regner med at folk skjønner at om en bruker det ofte og i store mengder er det ikke bra. Det burde heller ikke kombineres med familieliv. Det samme gjelder for alkohol. Det skjønner folk. Innelåsing på institusjoner er jeg selvssagt også i mot, med unntak av straffereaksjoner, siden det bryter med prinsippene mine om at folk må få ta ansvar over egne liv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 De fleste med litt empati og overbærenhet cil vel syns at mange svar folk kommer med er stygge og lite respektfulle. Men med litt empati og overbærenhet kan man jo sette det på kontoen for behovet for å få ut litt steam. Lett å slenge ut noe dritt her hvor ingen "ser" deg og leve ut sin indre drittsekk som jeg tror de aller fleste, også utenfor dette forumet, har kjent litt på. Jeg er sosialdemokrat og syns det er i overkant mange FrPere her, så det kommer kanskje an på hvor man selv står? Sannsynligvis er det vel flest sosialdemokrater (svært få ekte sosialister i dette landet) og FrPere her, det er jo flest av dem IRL også. Man må bruke forumet med en klype salt, tror jeg. Mye tullesvar, hormonsvar og fristende for folk som mener sterkt for eller mot å svare, og som slenger på litt negativ omtale av motparten. Litt sånn som de politiske debattene på tv mao. Og de gjør oss i liten grad mer opplyste.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Tenk om _normalen_ bare kunne vært å feie for sin egen dør og gjøre det som passer en selv....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 hehe,når det gjelder leglisering av narkotika og aktiv dødshjelp så er det de borgerlige som er mest for det.Ikke sosialistene
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #12 Skrevet 3. mai 2010 Hvilket borgerlig parti er for legalisering av narkotika?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Det er vel Venstre som er de mest liberale, og de er vel verken borgerlige eller sosialister, men liberale.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Om jeg ikke ville ha sex med min mann mer enn 8 ganger i året, da hadde jeg skjønt at han hadde hatt sex med andre faktisk.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #15 Skrevet 3. mai 2010 Jeg støtter deg i allefall! Makan til frekke kommentarer og syke meninger... Utrolig mange her som ikke lever det jeg betegner som et sunt liv, og som jeg ikke kan relatere meg til i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 Ja, og det viser jo at de trenger å hevde seg selv og sine meninger, siden de hopper rett på og angriper med en gang. Syk syk syk gjeng... HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 Om du definerer argumentasjonen her som angrep... Sier mer om deg enn noe annet. Klart man ikke skal vri hue av på alle og enhver, takt og tone er det noe som heter. MEN man må få si meningen sin.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #18 Skrevet 3. mai 2010 Jada, svar og meningsytring bryr jeg meg ikke om. Men når det kommer til dumme kommentarer som går på intelligens for eksempel, så er det unødvendige angrep i mangel av fornuftige argumenter. Men det er nå bare slik DIB er blitt tydeligvis. HI
Cat.68 Skrevet 3. mai 2010 #19 Skrevet 3. mai 2010 Om man bortser fra at vi er helt enige ang legalisering av narkotiske stoffer, så synes jeg du er rimelig sleivkjefta og fordømmende selv hi.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 3. mai 2010 #20 Skrevet 3. mai 2010 Det artige her er jo at alle tenker det samme som deg om alle de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå