Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd å bli gravid i snart 3 år testet jeg positivt idag :-) Jeg har vært gravid en gang i denne perioden, men mistet i uke 13. Nå hadde jeg helt gitt opp håpet, og gitt bort barnevogn og ammegensere... Forrige måned var jeg flere dager forsinket, og trodde overgangsalderen var kommet (er alltid regelmessig). Denne måneden trodde jeg ikke jeg hadde eggløsning, og var derfor ikke overrasket over en forsinket mens. Derfor testet jeg ikke før idag, 9 dager på overtid- knallpositivt svar!!! (hadde nok testet et par dager før hvis apoteket hadde vært åpent i helga :-) ). Jeg har gått igjennom sorgprosessen over ikke å få flere barn, og begynt å innstille meg på at det. Prøvde å finne fordeler med å ikke få flere barn. Jeg har en gutt på 4 år og en som er voksen. Tenk så rart, når jeg slapp helt tak i stresset med å prøve å bli gravid skjedde det... Jeg er så glad!!! Tenk at lillebror skal få lov til å vokse opp sammen med et søsken. Ja jeg vet det er tidlig, og alt er usikkert... Men, håper det skal gå bra denne gangen!!! Lykke til til alle dere andre, ønsker dere masse babystøv!!! Det går an!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse - det var flott å høre!! Jeg er så vidt 41 år, og er i prøvefasen med assistert befruktning - så dette var inspirerende å høre om! Ønsker deg lykke lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer!

Selv er jeg i mål, har en på 4 år etter natur metoden, og ivf tvillinger på 6 mnd.

Lykke til for deg Sofia.

Skrevet

Så flott!!! Gratulerer så mye, deilig å høre at noen får det til:-)) Kos deg med den voksende magen.

Skrevet

Gratulerer så masse. Kjempekjekt å høre. :o) Har selv en voksen, og en på 4. Mistet i uke 9-10 rett før nyttår. Ble knust, da. For jeg var så lykkelig så lenge det varte. Har hatt tull med syklusene etter dette, så har vel hatt to reelle pp. Sist måned var mannen bortreist på EL dagene. Håper det klaffer denne måneden. Er 65-modell, så har snart mistet håpet og motet om at det skal lykkes. Mannen mener vi bør stoppe nå. Men alt jeg vil her i livet er at gullet mitt skal bli storebror. Da ville livet vært komplett i mine øyne og jeg ville vært verdens lykkeligste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...