MiraculixGRAVID Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Sitter her å lurer, så jeg får kaste ut spørsmålet og håpe at noen av dere flotte damer vet svaret :-) Jeg var på UL på torsdag (dag 13) for å sjekke hvordan jeg hadde reagert på pergotime-kur. Der så vi en eggpose på 21 mm, og gyn forteller at dette betyr at eggløsningen kunne skje allerede torsdag. Vi dro hjem og hoppet i senga, men jeg måtte jo sjekke med en el-test for sikkerhetsskyld. Den var negativ. Hadde oss en runde igjen på lørdag, etter sex-planen til gyn ;-). Testene var fortsatt negative fredag og lørdag. Men igår søndag, fikk jeg knallpositiv el-test :-) :-) ENDELIG tenkte jeg, og vi heiv oss i senga igjen :-) Denne gangen var det skikkelig ubehagelig å ha sex. Ikke ofte jeg sier det altså, men jeg var skikkelig øm og snål "innvendig". Det ble rett og slett litt "plikt-sex" . I hele natt og fortsatt idag er jeg skikkelig snål i underlivet, det er ømt og virker på en måte "for stramt" - vet ikke åssen jeg skal forklare det. Det er iallefall ubehagelig. Men så tenker jeg; om el-testen var positiv igår så kan jo selve eggløsningen være 12-36 timer etter det igjen...? Så da bør vi vel hive oss i senga igjen idag? Det frister faktisk ikke, for det var nesten smertefullt under akten igår...... Kan det være pergotime-kuren som gjør dette? Men nå eggposen var 21 mm på torsdag, så vil den jo være 28-29 mm nå da - er ikke det veldig stort..?? Uff, blir mange spm dette her. Usikker på hva vi bør gjøre!
Fru Tuttemor Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hei Jeg har ikke gått på noen pergo så det vet jeg ikke noenting om,men jeg vet at når jeg har positiv eltest så har jeg skikkelie smerter i underlivet,vondt å sette seg å vont å strekke seg og vondt å gå fort med tunge skritt.. så det kan jo være at det er vondt for deg å ha sex,jeg kjente litt ubehag men ikke mye.. ikke sikkert det er noe å tenke på,det skal gi seg når el er over.. Hiv dere i sengen igjen idag så er dere sikker på at dere treffer :) Det er kanskje verdt det omdere treffer og den sitter Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå