Gå til innhold

Tror jaggu med jeg fikk sove en hel natt i natt! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror fordi jeg i hvertfall ikke kan huske at jeg har stappet smokken i vesla etter jeg sovnet i går kveld. Riktignok er det litt juks. Hun våknet ca 5.50, så da tok jeg henne opp og gav pupp og både hun og jeg sovnet igjen til ca kl 7, men 5.50 kan til nøds godta som morgning :-) Siden jeg sovnet ca 23.45 i går kveld så ble det jo 6 timers sammenhengende søvn, og DET er en luksus jeg ikke kan huske når jeg opplevde sist. Merker det godt på energien, har shinet hele stuen, satt på vask og ryddet og tenkte å trene senere. Håper på flere slike netter, men i natt var nok et unntak. Var i konfirmasjon i går, 1,5 time unna hjemme, så vesla sovnet ikke før 21.30 i bilen hjem i går og var nok veldig sliten... Ikke rart hun sov godt ;-) Vesla er forresten 8,5 mnd, så det er vel på tide hun begynner å sove skikkelig etterhvert, men som regel er det x antall oppvåkninger pr natt og fortsatt nattamming (selv om jeg har klart å skyve det måltidet til ca kl 5 nå).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herreminhatt! Er hun blitt så stor alt? Synes akkurat du fødte jeg, hehe;)

Deilig da de små endelig sover hele natta ja! Håper snart det skjer her også (hilsen hun med ei jente på 21mnd som ikke sover hele natta ennå:s)

:)

Skrevet

Sliter selv med våkenperioder, i natt var det sutring halv 2 og melkeflaske halv 4, så styra han litt før han sovna igjen... Og lys våken halv 7. Da blir mamma trøtt altså! Greit med 6-7 timer med sammenhengende søvn, det fikk jeg i går da vi hadde barnevakt. Hihi.

Skrevet

Ja, tiden flyr! Synes det er deilig at hun er blitt så stor jeg, endelig over den "verste" babytiden ;-)

Om det er noen "trøst"(?) så var vår eldste ca 3,5 år før han endelig begynte å sove skikkelig om natten de aller fleste netter og ikke bare unntaksvis, så du er ikke alene om å slite med nattesøvnen på et barn på over 1 år. Håper det går seg fort til da :-) Søvn er virkelig alfa omega.

Skrevet

Barnevakt? Hva er det for noe? Mener å ha hørt noe om det en gang? Hmmm... ;-)

Skrevet

Det er så luksus at jeg får ikke sagt det!! Natt nr. 2 på 8 mnd at jeg har sovet lenger enn til 7. Kl 7 er veldig sent for han, han våkner mellom halv 6 og halv 7. Er heldig som har svigers i nærheten og mamma ikke sååå langt unna. Og er VELDIG glad og takknemlig for det!!

Skrevet

Så deilig da :-)

Vi skal veldig snart flytte nærmere familie selv, og jeg gleder meg! Barnevakt om natten blir det nok en stund til uansett dessverre siden vesla er veldig mammadalt og ikke tåler at andre passer henne i sitt eget hus, da bare hylerskriker hun hysterisk :-(

Skrevet

HALLELUJA! ;) Hadde faktisk en lik natt for vår på snart 9 mnd bortsett fra at hun sov helt til 06.30 og vanligvis er det morgen kl 05.30 her. Mini her har også vært en utfordring med søvn, i motsetning til storesøsteren som sov hele natten fra 7 uker. Rart hvor forskjellige barn er til tross for like rutiner;) Krysser fingrene for at det fortsetter!

Skrevet

hehe, det der høres kjent ut. har hatt kanskje 3 slike netter siste 7 mnd. jeg tror jeg har sovet ca 6 timer, men er ikke sikker, for så dyp søvn har jeg ikke hatt på flere mnd. jeg må innrømme at jeg ikke kan si med 100 % sikkerhet om jeg har ammet i løpet av natta eller ikke, jeg kan bare ikke huske at jeg har det:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...