Gå til innhold

Trenger tips! Lage album på nett - god kvalitet & pent innbundet

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt utdrikningslag og skal nå til å lage et album fra dagen til den kommende fru. Men det bugner av steder og applikasjoner, så jeg trenger litt hjelp fra en som har erfaring.

Jeg vil ikke ha sånn plastikkalbum, men heller et album med "hardcover" og som er lett/greit å bla i.

Er det noen som har laget noe slikt før, og som kan komme med en anbefaling. Det haster litt dette, så fint om dere sier noe om leveransetid også!

Takk på forhånd!

Fortsetter under...

Jeg bruker Japan Foto. Fordelen her er at du laster ned programmet og jobber fra din egen PC og arbeidet med å legge til bilder blir mye enklere.Slipper å laste opp et og et bilde før man bearbeider albumet. Laster opp hele albumet til slutt. Bare å lagre og komme tilbake til det en annen dag, trenger ikke lage hele på en dag. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med fotoboken til Japan Foto.

Er også veldig fornøyd med CEWE fotobok, den har de både på Japan Foto og på Elkjøp. Har bestilt på nett og hentet på lokale Elkjøp, siden de ikke har Japan Foto her vi bor - men går an å få hjem i posten begge steder også. Har alltid bestilt før jul, så da har det jo gjerne tatt noen dager, men går sikkert fortere nå som ikke "alle" bestiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...