....mammatilto... :))) Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 tror jaggu jeg skal slenge inn en søknad gitt :-)) Jeg skal ha 10mnd permisjon pluss at pappan skal ha 10uker så blir ca8mnd på meg. Hadde du tatt med det i søknaden når permisjonen og at du er veldig interesert...ikke at jeg tror jeg får den...men...lov og prøve...hihihi... :-D
....mammatilto... :))) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 da har jeg sendt søknaden :-))
Gjest Iris<3 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hei! Jeg søkte på flere jobber mens jeg var gravid. Skrev ikke i noen av søknadene at jeg var gravid, troppet bare opp på intervju med stor mage. ;D Var på et intervju to uker før termin, og fikk jammen meg den jobben. Begynner når permisjonen er over. Noen arbeidsgivere forholder seg faktisk til lovverket om at man ikke kan diskriminere på bagrunn av graviditet og fødsel i en ansettelsesprosess. Lykke til!
....mammatilto... :))) Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 så flott og høre :-) Lykketil =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå