lillepluto Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 jeg er gravid med nr tre, og er snart 12 uker på vei. man glemmer jo litt mellom hver graviditet, men til stadighet nå føles det som om jeg har en liten gullfisk i magen...dere vet sånne ilinger. Men jeg er bare i uke 11 ++ og det er vel litt i tidligste laget å kjenne dette. Jeg kan ikke huske jeg kjente noe så tidlig med de to andre. noen av dere med erfaringer på dette?
Gutt 08 Jente11 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hei! Forrige svangerskap kjente jeg bevegelse allerede i uke 13, og det var mitt første svangerskap. Så det er godt mulig du kan kjenne det i uke 11, selv om det jo er veldig tidlig. Men det er jo ikke alltid like enkelt å skille mellom bevegelse og luft... Om et par uker er det sikkert lettere å bli sikker på om det er bevegelse du kjenner!
Snusky McClusky Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Tidligere trodde jeg ikke det var mulig å kjenne noe så tidlig, men jeg er tolv uker i morgen og kjente bevegelse i slutten av forrige uke. Dette er mitt femte svangerskap, så jeg begynner å vite hvordan luft i magen kjennes ut. He he. Det jeg kjente var noe som gned seg inntil innsiden av livmora- som en liten fisk som glir sakte forbi ankelen. Jeg er ikke i tvil om at det var fosteret jeg kjente, så heretter skal jeg være litt mer åpen for at andre også kjenner liv veldig tidlig. :-)
VicMal Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg er også i uke 11 og har kjent bevegelser i magen. Syns også det var veldig tidlig. Dette mitt 3. svangerskap nå og har ikke kjent liv så tidlig med de andre barna. Men kjenner at det er "babybevegelser" og ikke luft.
Gjest Skrevet 5. mai 2010 #5 Skrevet 5. mai 2010 Jeg kjente definitivt bevegelser når jeg var ca 12 uker. Og det var i mitt første svangerskap. Men kjente de kun når jeg lå på venstre side i begynnelsen. Kjente "spark" daglig fra uke 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå