Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 .. altså de som er i alle slags farger. Er det flere som har problemer med at den gummipakningen nedi flaska plutselig ikke passer lenger, og at flaska da lekker? Jeg koker de ikke lenge heller, så kan ikke skjønne hva jeg gjør galt. Aner ikke hvor mange nye flasker jeg har kjøpt!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Har mange slike flasker som er brukt MASSE, de er like hele, fine og tette som da de ble kjøpt.
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 jeg har brukt mine i omtrent 5-6 mnd nå og har ikke noe problem med gummipakningen.. slet litt i starten med å skru rett, så jeg fikk en del melk i fanget for å si det slik, men nå er jeg vant med dem og det funker fint..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skjønner det bare ikke, det er akkurat som om de krymper. Får ikke til å skru de ordentlig sammen igjen. Utrolig irriterende.. og dyrt! HI
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har ikke hatt dette problemet med mam flaskene, men med ent flaskene når jeg brukte disse!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 nei, vi har hatt dem i ca. 5-6 mnd og de funker fint ennå. Vi sluttet å koke dem hele tiden da jenta vår ble 4 mnd, altså for 3 mnd siden. Snuppa digger MAM-flaskene. men nå er hun så stor at vi har begynt å kjøpe MAM-flasker uten den gummigreia i bunnen. Det har hendt at de har lekket, men det er fordi de har blitt skrudd på feil, selv om det kan virke som de er skrudd på helt rett. De har noen ganger lett for å hoppe ut av sporet, så man må ikke begynne å skru skikkelig, før man har funnet startpunktet for skruinga. skru veldig forsiktig og lett. Det er litt tricky, men nå har jeg blitt en mester på det, og jeg opplever aldri lekkasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå