Gå til innhold

Knekt halebein og fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt brudd på halebeinet, og senere født?

Hvordan gikk det? Knakk det opp igjen?

Jeg knakk halebenet i fjor sommer, og skal føde i september.

Har fortsatt en del plager etter dette bruddet. Vondt å sitte, kjøre bil o.l.

Spent på hva som skjer under fødsel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er spent på det samme selv, hehe.. Mitt knakk under første fødsel, å er nå på vei med nr 2.

Spent på om det knekker enda mer eller om jeg merker noe til det i det hele tatt!

Vet du åssen ditt har knekt? I hvilken retning liksom?

Mitt er knekt til siden, så halebeinet mitt stikker litt ut, vendt inn i høyre rompeballe..

Skrevet

Jeg har et haleben som aldri har grodd.

Jeg har fortsatt plager som du nevner med halebenet 13 år etter.

Men uten å skremme deg, så er det fødselsmerten som vinner.

Ja jeg kjente halebenet, men ikke så mye som fødselsmerten da.

Skrevet

Jeg tror jeg knekkte halebenet i ca 12 års alder. Har født 2 barn etterpå og ikke merket noe til dette.

Vet forresten ikke helt sikkert om jeg faktisk knekte det da, var ikke hos lege, men det gjorde sinnsykt vondt lenge etterpå, jeg kunne ikke sitte på flere dager.

Skrevet

Vet ikke i hvilken retning det har knekt,det er vel mer innover.

Skal aldri gå på rollerblades igjen hvertfall,det er helt sikkert!:)

Jeg kan tenke meg at fødselssmertene er vondere ja,tenker mest på hvordan det kommer til å kjennes ut etter fødselen, i og med at jeg har en del vondt nå,nesten 1 år etter.

Men det vil vel tiden vise :)

HI

Skrevet

Jeg knakk halebenet to år før jeg fødte. Var ganske bekymret for det samme som deg, men det var det ingen grunn til. For meg var det ingen problem, og om det gjorde vondt i halebenet aner jeg virkelig ikke siden det var så ekstremt smertefullt å føde uansett :)

Lykke til.

Skrevet

Hehe, dette blir min tredje fødsel,så jeg VET at det blir vondt uansett :) :)

HI

Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmor om at det ikke var noe å bry seg om (du ville ikke merke dette under fødsel) og at de (jordmødrene og legene) ikke ville behandle deg anderledes fordi du hadde knekt det... (altså ikke noe å bry seg om: ingen spesialbehandling)

Skrevet

Knakk halebeinet sent i tenårene, har hatt vondt etter dette bruddet, selv om det er grodd, men fødselen gikk heldigvis bra, ingen nye brudd ihvertfall:), Så lykke til Hi, kanskje det går bedre enn du tror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...