Gå til innhold

Kronisk sopp i underlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an?

Tror jeg kan ha det...Blir aldri kvitt dritten:(

Skrevet

det kan vel skje, men kanskje gjerne i forbindelse med andre ting. Har du sjekket ut sykdommen som faktisk heter candida? jeg husker ikke helt hvordan den utartet seg, men sopp i underlivet er visst et symptom..

http://home.online.no/~candida/pages/frameset.html

google candida..

Skrevet

Mange som blir kvitt dette ved å slutte med bind og tamponger og bytte til mooncup e.l. Blusser det opp i forbindelse med mensen kan jo det være et tips.

Skrevet

Jeg begynte å drikke biola og da var det over...

Skrevet

GRRRR! samme problemet her.Blir aldri kvitt den.Kan ikke stå å klø nedentil heletiden heller da.Passer liksom ikke overalt.Jeg er gravid da,men uansett behandling har den aldri blitt borte.Såå sint og skjønner din frustrasjon:)

Skrevet

Hadde d så mye i 1 termin at jeg trodde jeg skulle bli sprø... Spurte her inne og da anbefalte en snill dame en krem som heter dactacort :) står at dn er for kløende fotsopp men ikke bry dere om d :) hugs at soppen kan gjemme seg i alle kriker og kroker :) lykke til Ps : jeg ble kvitt soppen etter kun et par dager :))

Skrevet

Jeg får det om jeg går på p-piller eller andre hormonpreparater, tåler heller ikke tamponger.

En gang var det helt ille, hadde kløende utslett omternt fra rompesprekken begynte til frem til navelen. Da fikk jeg en talblettkur av legen som både jeg og partneren skulle spise. Ble kvitt djevelskapen da.

Nå har jeg sluttet med all form for hormonprevensjon og tamponger, har sjelden eller aldri soppinfeksjoner nå.

Skrevet

Har hatt det i flere år og og trodde aldri jeg skulle bli kvitt det.

Canesten, dactacort, pulmicort, reseptbelagte piller osv hjalp bare kortvarig, men dritten kom tilbake så fort kuren var slutt.

Det som hjalp meg var vivag stikkpiller. Tok EN full kur, og ble kurert!!:) Kjenner at det kommer igjen når og da, men da kjører jeg på med stikkpiller et par kvelder, og så gir det seg!!

FANTASTISK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...