Gå til innhold

Temperatur på soverommet og bedre søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kaldt har dere det på soverommet? Jeg begynner å lure på om babyen vår (4 måneder) sover bedre fordi vi har begynt å ha det kjøligere (ca 18 grader istedenfor ca. 20). Samtidig som vi senka tempen hengte vi opp litt mørkere gardiner, og hun har slutta å våkne grytidlig og spiser færre ganger om natta. Det skjedde samme natt som vi endra det.

Kanskje et tips itl andre å prøve det som vi gjorde? Har forresten andre opplevd det samme? Jeg vet jo selv at det ødelegger nattesøvnen med for høy temp i soverommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi har også lav tempratur på soverommet og synes babyen sover godt. Vi skal henge opp lystette gardiner - nettopp for å hindre at babyen våkner tidligere enn nødvendig:-) Godt tips synes jeg:)

Skrevet

Vi har siden sønnen vår var nyfødt hatt mellom 15-18 grader på soverommet. Alltid sovet godt.

Skrevet

Hvor mye burde babyene ha på se når det er 17-18grader på rommet? Holder ikke bare med pysjamas og dyne til under armene da?

Skrevet

Hei! Vi har også 15-18 grader på soverommet. Hun sover bedre da. Har hengt opp et teppe over gardinene slik at hun ikke våkner altfor tidlig. Er som regel oppe mellom 7 og 8 vi. Jeg bruker nøstebarns ullpysjer for å holde på varmen. Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...