Gå til innhold

Slankegjengen Uke 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg endelig gått inn for at jeg SKAL ned 10 kg til, og det helst innen sommeren....

Så da må jeg virkelig stå på, og gnihold på målet mitt...for det er viljen, og KUN VILJEN, som gjør at man greier det man vil....(hehe, prøver å oppmuntre meg selv)

Så da er vi på han igjen, med knekkebrød til frokost, ut å gå, treningsenter, og nulltolleranse for sjokolade og snop i hverdagen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stå på h@ppy, du klarer det!! :-))

Jeg skal også prøve,kommer nok ikke til å kunne gå ned så mye som du har planer om, men kanskje 5 kilo kan være mitt mål. men må ærlig indrømme at jeg er litt annerledes enn alle andre, synes det er enklere å gå på ski enn å gå på beina. Burde kanskje gått ned noen kilo i løpet av vinteren, men det klarte jeg ikke da.

Skrevet

Storebror, går du på rulleski eller rulleskøyter om sommeren da?

Jeg liker å gå med vogna eller en venninne. Ellers liker jeg å sykle. Liker best å gå i ulendt terreng.

Jeg skal ned ti til sommeren jeg også. Når regner vi sommeren for da Happy? Jeg skal ned 20-22 til sammen, så må bare komme igang med maten, og fortsette trimmingen:)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det, er derfor jeg trives best om sommeren;)

Sykler litt, men kunne ha vært flinkere. Skal prøve å bli flinkere. Er litt lettere nå når lillemor har lært seg å sykle selv uten støttehjul. går litt fortere da.

Jeg svømmer 1 gang i uka, skal kanskje begynne å svømme flere ganger i uka.

Skrevet

heia så bra at dere er så motivert da jenter.. jeg må ned 5 kg til helst 10. men tar alt over 5 som 1 bonus. er ikke noe glad i treningssentre, så jeg går for det meste, fort og i intervaller. bruker lengden mellom lyktestolpene :-) går jo også masse på jobben, når det blir varmere i luften skal jeg begynne å sykle. Måle er å gå/sykle 4-5 ganger pr uke. Spise fornuftig og ofte, ikke snop og brus annet eller på lørdan.

Skrevet

Til sommeren mener jeg når skolen begynner ferien :)

Stå på jenter!!

Skrevet

ok til skolen begynner har jeg regnet ut nå er 7 uker til. Stemmer ikke det?? Det blir hardt med 10 kg. Så da må jeg bare stå på!!! Sko veid meg idag, men det har jeg ikke gjort..

Skrevet

Jeg er fortsatt med! Selv om jeg akkurat nå sitter å legger i meg på ferdigpizza =O

Jeg pleier å ha med mat på skolen, de kveldene, men denne gangen var halvparten var uspiselig, og jeg er/var dermed så sulten at jeg ikke helt klarte å tenke klart.

Men har godt mot og fortsetter imorgen =)

Skrevet

Da har jeg vært på vekta idag. Ned 1.1 kg siden sist gang jeg veide meg. Tror det nesten er to uker siden. Men ned er ned. Og alt som går nedover er bra..(ikke alt da, men i min vekt er det det..) Jeg er nå nede på ett nytt "tier-tall", og gleder (gruer) meg til å ta fatt på veien nedover mot neste runde tall. Måtte jeg Aldri komme opp igjen.

Jeg har ikke fått målt meg rundt om på kroppen på lenge, siden jeg ikke finner metermålet.. Men har jo nedskrevne mål fra februar i år,så rimelig nye. Så får jeg håpe gleden blir ekstra stor når jeg finner det fram og jeg får målt meg:)

Skrevet

gla jenta..... hvor mye har du greid å gått ned tilsammen nå da? Høres ut for at det går bra..... :))

Skrevet

Wohoo, ned 0,7 kg siste veka :o)

Har trua på at det skal gå denne gongen. Har tatt mine 50 sit ups morgon og kveld i alle fall 4 dagar denne veka, og har gått ein timestur med eldste, ein 45-minuttstur med lille i vogn, og ein 30-minuttstur i utmarka, opp til ein varde.

Og eg har stått imot ostepop!

Skrevet

Så flott, Ranveig!!

Kjempebra jobbet.... :o)

Ostepop er noe svinerei...hehe...allt for godt, men farlig, farlig....absolutt det værste innen potetgull...

Skrevet

Jeg har vært i svømmehallen igjen idag. Og er flink til å motstå alt som frister =)

Ellers er jeg ikke så veldig flink til å trene eller gjøre en stor innsats på "kalori" fronten.

Prøver videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...