Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 En annen tråd her viser til at hun ikke liker at typen har bilder av seg sammen med tidligere flammer..andre beskriver hvordan de har tatt saken i egne hender og kastet/revet i stykker bilder.. hva er greia?? Selv har jeg flere album med bilder av meg og gamle typer..jeg har stort sett alltid vært i et forhold og skulle jeg virkelig kastet alle disse bildene med gode minner og turer bare fordi jeg ble sammen med en ny? Nei, virkelig ikke..det er jo å kaste bort fortiden sin, og den har alle. Samboeren min ser heller ikke på dette som noe problem..enten er vi i avviksklassen eller så må jeg si min oppfatning av slike personer enten er sjalu eller burde hatt en noe sterkere selvtillitt.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Enig med HI. Fortid er fortid, og er man så usikker at man tror at noen bilder av en eks-flamme vil ødelegge forholdet så er det ikke liv laga uansett. Jeg hadde blitt illsint hvis mannen min hadde revet i stykker mine bilder!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Nå er det vel forskjell på feriebilder à la "Tore og jeg i Thailand", og klinebilder og "Å vi er så forelsket"-bilder..? Jeg fant noen bilder der samboeren min (vi var bare nylig blitt kjærester da) og eksen hans klina.. Sa ingenting om det, men når vi skulle flytte kastet han bildene selv, uten at jeg måtte si noe, og det var på en måte helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Helt enig! Og hvor mange jenter er det vel ikke som tar vare på gamle kjærlighetsbrev og bilder o.l, men det er plutselig noe helt annet når mannen ikke har kastet slikt? Blir for dumt. Man kvitter seg ikke med fortiden når man går inn i et nytt forhold. Er det problematisk forhold til en eks, følelser som henger igjen eller annet som ikke hører hjemme i det nåværende forholdet, så greit nok. Men ellers? Nei, det er utrolig mange sjalu og kontrollerende jenter her inne. Men så er det heller ikke så mange bra fohold her inne, virker det som. De to tingene henger vel sammen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Er så enig, så enig med deg! Aldri i livet om jeg kommer til å "slette" fortiden min kun fordi jeg har fått meg ny type! Skal ikke sitte på gamlehjem og angre på at jeg kastet alle minnene fra livet mitt.....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Enig med deg, HI. En ex av meg brant alle bildene mine engang han ble fryktelig sjalu. Rubbel og bit. Jeg har ikke ett bilde fra før jeg fylte 25. Tragisk!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Helt enig med deg HI ! Utrolig prippent å forlange noe sånn. Som om de ikke visste at typen hadde klina med andre før dem liksom... Jaja, en fantasiverden kan vel kanskje være greit og ha, men det er en fordel å ta et lite besøk til virkeligheten også av og til...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Helt enig med HI. Vi har det også slik, fortid er fortid, den får man like forbanna ikke gjort noe med. Vi har også tatt vare på fortoalbum og bilder fra tidligere forhold... men sitter jo ikke akkurat og blar i disse bildene hver dag. Var engang i et forhold med en som ødela alle bildene han fant fra fortiden min, de lå i en eske.. jeg ble skikkelig lei meg. Nei ærlig talt, man får heller tenke på framtiden man har sammen
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Helt enig med HI, vi har begge masse bilder fra våre tidligere forhold i diverse situasjoner, og det har aldri falt verken meg eller mannen inn å kaste dem. Hadde jeg eller han hatt noen veldig lettkledde bilder i intime situasjoner så hadde vi sikkert slettet / kastet det når vi kom over det, men ingen krise om det finnes:) Min manns mormor derimot, er av en litt annen oppfatning. Hun hadde samlet sammen diverse bilder av ham oppigjennom og ville gi oss, veldig hyggelig, men på flere av bildene hadde hun klippet ut eksen hans, hun ville jo ikke "plage meg" med det... hehe... (skal sies at jeg går godt sammen med eksen hans, vi har barn på samme alder, og finner ofte på ting sammen... det vet sviger-mormor godt..)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Når jeg og samboern ble sammen hadde han et forstørret bilde av seg og xen hengende på veggen. Helt ok, men når han flyttet inn til meg hadde jeg ikke godtatt at han hadde hengt bilde opp. Han kastet bildet da uten at jeg sa noe om det. Var faktisk flere kompiser av han som kommenterte at bildet enda hang oppe etter vi var blitt sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå