Gå til innhold

Hjelp til hentesett :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter jente nr.2 og skal ha på henne strikka jakke, lue og sokker som jeg hadde når jeg ble født og som jenta mi hadde for 2 år siden. Men så lurte jeg på en ting som jeg håper dere damer her har kloke svar på :)

Jenta mi hadde på seg en hvit sparkebukse i velur. Denne kjøpte jeg i det formålet at hun skulle ha den på på vei hjem. Den var i str.50 så siden hun var lang brukte hun den kun denne dagen før vi gikk over til str.56.

Det jeg nå lurer på er om det er mest stas og ha samme sparkebukse på lillesøster eller om det er lurt å kjøpe en egen til henne.

Hva er mest stas når de blir eldre?? At de hadde samme eller at de har hver sin som bare er deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det. Her syntes jeg det var stas å ha samme hente sett på jenta som kom først og lillebror som kom siden... Men ja, kan jo være morsomt å ha hvert sitt til de selv får barn. Men jeg ville nok gjort det samme igjen med samme sett til begge..:o) Tror ikke lillebror vil ha et slikt "forhold" til det som jenta mi kan få når hun selv en gang får barn (om veldig veldig veldig lenge) :o)

Skrevet

nei d e akkurat det. Jeg begynte å tenke på det fordi dette er to jenter. Jenter er jo ofte mer opptatt av sånn en gutta.

Skrevet

Jeg ville ha hatt 2 forskjellige. Sånmn at jentene kan få devidere til sine barn senere.

mere stas for de å ha noe helt egent å forholde seg til.

Jeg ville ikke ha delt dette med søsteren min.

Skrevet

Jeg ville valgt to forskjellige. Har pakket hentesettene til mine pent ned, så kan de få dem når de selv får barn om de vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...