Gå til innhold

Ønsker at alle her inne støtter opp om Lille Marius og hans foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp mamman til Marius å bli i Norge. Hun er fra India gift med en norsk mann. De fikk for 4 uker siden en liten sønn som skal hete Marius. Nå har hun fått beskjed av UDI at hun må ut av landet innen 13. mai pga hun ikke har noen relasjoner til Norge.

Støtt denne familien og bli medlem av gruppa dems på Facebook.

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=114664348566907

Skrevet

send henne hjem!

Skrevet

Støtter saken, men hvorfor i alle dager legger de ut kontonummer?

Skrevet

Og yes, en facebookgruppe, da er det klart at hun får bli... Morsomt med de som tror at å joine grupper på facebook har noe som helst å si..

Skrevet

facebook-grupper har nok lite å si i sånne saker.

Kan de ikke bare gifte seg, så slipper de stresset?

Skrevet

Hvis du leser lengre ned så er det noen som ønsket å gi en symbolsk gave. Derfor kom konto nr fram!

Skrevet

Nå har jeg ikke vært inne på gruppa siden i går kveld, men jeg stusset litt over at det virket som de ikke hadde noe ordrett fra UDI å komme med (bortsett fra det med ingen relasjoner til Norge) - kun sånn "nei vi vet ikke, skjønner ikke helt".

Jeg mener, UDI har vel begrunnet vedtaket? Tatt med noen paragrafer eller lignende? Det virket så usikkert alt sammen at jeg kjente jeg ble litt mistenksom.

Gjest ->>-
Skrevet

Jeg kikket innom facebookgruppen i går, men den var jo ekstremt uinformativ.

Skrevet

De er allerede gift!. Gruppen kom for et siste desperat rop om hjelp. FB grupper har hjulpet folk før!

Skrevet

Hva er egentlig saken?

For hva vi vet kan det hende hun blir kastet ut på grun av en forbrytelse eller at hun aldri har søkt på riktig måte.

Gi litt skikkelig informasjon så skal jeg vurdere det.

Skrevet

Hvorfor det. Er hun fra India kan hun vel bo der? Slike useriøse facebookgrupper hvor de slenger ut kontonummer for å tigge til seg penger har jeg liten sans for.

Finnes virkelig andre saker det er viktigere å støtte opp om.

Skrevet

Det der lukter jo humbug lang vei. Se på epost adr. haien-et-eller-annet..

Folk er relativt tette om de går på den der altså.

Skrevet

Litt merkelig også at den ene personen der inne som har skrevet en kommentar lik hva som mange skriver her, nemlig at det er for lite informasjon - hun blir omtrent hudflettet av andre. Det er jo sant! Det finnes jo ingen informasjon utenom at UDI visstnok har fattet vedtak om utsendelse grunnet "ingen relasjon til Norge", hvorfor skriver de ingenting om. Om det er sant det som står, at hun er gift med norsk statsborger og har barn sammen (dette bekrefter mannen selv på en av kommentarene) så virker det veldig underlig at det skal være sant. I så fall har de klare regler å forholde seg til jfr. familiegjenforening, og Facebookgruppe (med kontonr?) trengs overhodet ikke.

Skrevet

rettelse: det virker underlig at vedtaket er reelt..

11.15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...