Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 samboer har mange bilder lagret og sikkerhetskopiert på nettet.. Så over de bildene her om dagen, og fant bilder av jenter han har vært å rotet med tidligere..Kysse-bilder og slikt. Føler meg litt dum og barnslig når jeg blir "sjalu" over dette, men synes han burde slette de.. Ville du ha "godtatt" at kjæresten hadde intime bilder av seg selv med gamle flammer?
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Nei, jeg hadde nok ikke det. Hva skal han med dem nå, som han har ny dame..høres litt pussig ut..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Nopp! Jeg hadde en helvettes runde med det med min samboer når vi ble kjærster. Jeg oppdaget at han (naturlig nok) hadde mange innramma bilder av seg og exen i nattbordsskuffen (bare la de der fremfor å legge de vekk). Så jeg ba han kvitte seg med de, og jaaada, det skulle han. Men siden det ikke skjedde, så reiv jeg de istykker og kasta de selv. Det hører med til historien at vi har hatt nogen fighter pga denne exen, så tilslutt saumfarte jeg alt han hadde for å få kasta bildene av henne. Enkelt og greit. Jeg er ikke interessert i å ha dikkedulle-bilder av de to i mitt hus.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har mange bilder av meg og ex, mannen min har sikkert det samme. Det er jo en del av fortiden og bildene er minner og er både fra hverdagen alene, med venner og ferieturer. Kan ikke kvitte seg med alle minner fra fortiden selv om en går inn i nytt forhold. MEN å ha de framme derimot er en annen ting, mine album ligger i kjelleren i esken sammen med andre minner....og det med mannens velsignelse.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Fankerns automatiske Anonym-avhuking......08:47 var meg.
It's all about me Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Ha ha ha.....ups, der skjedde det igjen. Sånn! Ikke det at jeg har sånn superbehov å kringkaste at jeg skrevet ditt og datt, men har ikke superbehov for å være anonym heller.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Tja, nå har ikke min mann så mange intime bilder av seg og sine x-er. Men han har jo bilder av seg selv i fortiden, med både gutter og jenter, x-er og y-er;) Og det er en del av hans fortid, en del av det som har formet han til den han er i dag. Det er jo meg han er gift med og har stiftet familie med.... Så ja, jeg godtar at han har hatt en fortid, skulle bare mangle, han var jo 29 år da vi ble sammen. Håper du kan godta at din samboer har hatt en fortid, for det er jo fortid. Han bor tross alt med deg, og ingen av de jentene på bildene.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skulle jo ikke være anonym.
Himmel og hav Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Om mannen min har bilder av seg og tidligere kjærester, så tenker jeg at så lenge han ikke insisterer på å henge dem opp, så har ikke jeg noe med det. De er hans minner, og for min del er det mye greiere at han har dem i en skuff enn i hodet...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Nei vet du hva, det er for dumt å nekte noen å ta vare på bilder! Som noen over her sa: Det er minner. Og vet du hvordan minner fungerer? jo, det sitter i hodet uansett. Du får nesten gi ham hukommelsestap hvis du skal være så prippen. Trodde du at han ikke hadde hatt andre enn deg før kanskje? Ta deg sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå