Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Sikkert tilfeldig, ja. Har ikke tenkt på det før, men veldig morsomt, hehehe :-D
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 hahaha, den har jeg ikke tenkt over før, men det er jo mye mulig.. ikke det at farmasøytiske produsenter er kjent for god humor men..
Himmel og hav Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har alltid tenkt at det spiller på acidophilus, men ditt forslag var mye morsommere :-)
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Hehe, for min del er erfaringen at "rett-i-do-form" passer veldig godt. Men så er jo jeg allergisk mot melkeprodukter også, så da har vel det spillt en "liten" rolle ;-P
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har tenkt på det samme, og kan ikke tro at det er tilfeldig
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Det heter IdofoRm.. Står jo det på reklama og - se til høyre på BIM- sida......
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Dette er faktisk noe jeg har tenkt over ganske lenge. Men har ikke kommet fram til noe fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Hysteriskt morsomt. Hadde ikke sett på det på den måten før. HAHAHAHAHAHAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå