Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hei! Jeg er på jakt etter et lekehus i plast.......helst med et kjøkken eller noe annet kult=0) Hade vært morsomt med et litt annerledes hus enn det som selges på toys r us. Noen som kan anbefale noen butikk? Hva annet er populært hos barn i alderen 2-4 år?? Akkurat nå har vi ikke noe som helst her i hagen vår.
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 hadde heller satset på en sandkasse eller et huskestativ med skile. Ser naboen har et slikt, og det har aldri vært i bruk.... Et alternativ er rett og slett et plastlekekjøkken, men det er jo mest morsomt når det er varmt og man kan leke med vann. Sandkassa er den store favoritten hos vår 2-åring ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 De har fått et kjempefint et på toys r us med 2 etasjer, kjøkken og liksom hage. Kjempesøt og artig! 2.etj har vinduer slik at de kan se ut men hullene er små og dekket så det er ingen fare for barna. Gutten min syntes den var veldig morro!!! Nå vet jeg ikke om de er verdt pengene da fordi jeg har sett det samme som hun over.... de blir fort glemt og lite brukt etter første uken. Men det spørs vel om den bare sitter ut i hagen eller om du kan ta med kjøkkensaker inni dit og vann, da blir den sikkert brukt mere! Jeg vurderer å kjøpe den men vet ikke om den virkelig er verdt pengene...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har to barn på 1 og 3 itillegg til dagmamma barn og mye barn på besøk. Vi har stor hage og masse leker. Uansett hvor mye vi har så er det sklia, sandkassa og en litt stor lastebil som er favorittene for alle som er her. Alt kan brues fra 1 år til hvertfall 5 år og like gøy hele veien. Sykkelen er også populær men den setter jeg bort når det er nye besøk. Så jeg vil anbefale som de over her å kjøpe sandkasse. Sandkasse er GENIALT. Sånne hus i plast blir brukt mer om man har de inne enn ute er min erfaring. Jeg ville heller investert i en trehyye om det er sånn hus du vil ha, da kan du fikse den inni og lage mer ut av hele greia (male, henge opp knagger, sy gardiner/duker osv). De tåler å stå ute og du kan ha leker inni som ikke nødvendigvis er beregnet til utebruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå