Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Har kanskje hatt sex 10 ganger siden januar.. Noen som har tips til hvordan man kan få tilbake sexlysten? Mannen har da, er jeg som sliter!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Har dere barn? Jeg synes ikke 10 ganger på fire måneder høres så veldig lite ut jeg da, men hvis du synes det er et problem, så er jo det det viktigste.. Jeg slet med sexlyst for en tid tilbake, og hadde hele tiden lyst til å få tilbake lysten for å si det sånn.. syntes det var trist å ikke oppleve å være kåt lengre - det som er så deilig.. Jeg kjøpte en vibrator fra kondomeriet (et lite vibrerende egg som fungerer supert). Onanerte et par ganger i uken for å komme i gang igjen, og jeg syntes det fungerte. Ryddet meg tid og rom til å legge meg i badekaret av og til, barbere meg skikkelig og smøre meg inn med krem osv, så jeg følte meg grei, selv om jeg fremdeles var overvektig etter svangerskapet.. Det var nok likevel mest egget som gjorde at jeg våknet sakte men sikkert opp igjen. Jeg har vel fremdeles lavere sexdrift enn jeg hadde før svangerskapet, men det tenker jeg bare skulle mangle, med travle dager og nye bekymringer. Vi finner likevel tid til sex et par ganger i uken. Noen kjappe og noen lengre omganger. Jeg er ihvertfall mer fornøyd igjen, og kjenner meg kåt oftere - selv om det krever oppvarming på en annen måte nå. Jeg går ikke rundt på dagtid og blir spontant kåt lengre, men det er ikke så veldig farlig heller nå som jeg kan varmes greit opp;.) Jobb med saken, så våkner det nok opp igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 jeg glemte å si at det som er så genialt med det vibrerende egget er at jeg kan få orgasme uten egentlig å være særlig kåt i det hele tatt i utgangspunktet, og dermed får man på en måte lurt kroppen til å komme i gang igjen og kjenne på de gode følelsene. Å onanere manuelt når jeg ikke er kåt kan jeg ihvertfall bare glemme - Det er bare ikke godt da... Mens med egget er det så kraftig at jeg får orgasme nesten uansett...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk, for svar og tips! Tror jeg skal se på kondomeriet.no nå. Vi har 1 barn sammen, som snart er 9 mnd. Før så hadde vi sex opptil flere ganger i uka, så 10 ganger på 4 mnd er en veldig stor overgang for oss. Mannen har fortsatt samme sexlysten som før, men jeg er nesten redd jeg ikke tenner på han lengre når jeg aldri har lyst mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå