Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hørte her om dagen at det pleier å bli ganske stille inni magen et par dager før fødsel. Venninnen min sa at hun ble så redd at det hadde skjedd noe , så hadde jordmor sagt at babyene ble rolig inni der et par dager før fødsel, fordi de på en måte ladet seg opp. Akkurat som de var klar over hva de skal igjennom. Venninnen min fødte samme kveld. Flere som har opplevd dette? Er det fakta?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Det er vel heller sånn at man skal si i fra på sykehuset om det er mindre liv fordi det fryktes at det betyr at barnet ikke har det bra.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Det ble stor forskjell på aktivitetsnivået i alle fall. Fra å turne der hver time, så ble det nen spark i ny og ne. Sikkert mange grunner. Hodet festet seg, og da var det slutt på turningen, trangt om plassen ++
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Det ble ikke stille i min mage ihvertfall. Hun sprella som bare juling, og det har hun fortsatt gjort siden hun ble født men vet at de kan bli roligere når terminen nærmer seg.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 23:47- Hun sa jo fra, det var derfor hun ringte. Men jordmoren sa at det kunne jo være noe på gang. Det var når hun var nede på sykehuset og jordmoren hadde sjekket at alt var ok at hun sa det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Så lenge alt ser bra ut når de sjekker deg (for man skal sjekkes om det blir mindre liv å røre inni der) så an det være et tegn på at noe er på gang ja. Jeg har ikke merket noe til det. Har vært fest i magen min 24/7 fra ca uke 15 begge gangene gitt, å det blir det nok igjen om jeg får flere.
Gjest eelis+kian Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Hvis det blir stille i magen skal du ringe føden UANSETT. Her var det Bonanza i magen fra uke 17, jeg merket ikke forskjell i bevegelsesmønsteret før eller under fødselen. Mens jeg lå med rier forbannet jeg babyen som ikke klarte å ligge ro, hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå