Sjokoladebanan Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Vet ikke hvem andre jeg skal spørre hehe. Er nå nærmere to år siden jeg fødte, men jeg syns jeg ser ganske så anderledes ut der nedentil. Om jeg står /sitterog ser med et speil så er det som om at noe "kjøtt" ligger i åpningen om dere skjønner. Har ikke noen plager med det annet enn at jeg ikke føler meg så veldig attraktiv, og at det ikke er like enkelt å bruke ob som før. Den glir liksom ned (vil ikke holde seg oppe) Er dette helt normalt, eller er det noe som burde skjekkes ut av lege/gynegolog? Har jo lest om skjedefremfall men vet ikke om det er det jeg har, eller om det er vanlig at man blir slik etter å ha født. Hva tror dere?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Kanskje du kan gå til legen og få sjekket ut om alt er som det skal være. Vet ikke det med ob, jeg sliter selv med det, men mest fordi det er vondere etter fødsel. Men det tryggeste er vel å be om en gynekolog time.
Sjokoladebanan Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2010 Joda det er nok lurt å ta turen til gynegolog. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har så lyst å dra dit om jeg ikke MÅ. Har vært bare 1 gang før for noen år siden, og bortsett fra ydmykelsen med å ligge der til skue, så var det voooondt... hehe...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Uffda, var det slakteren du var hos? Kanskje du skal be om en annen gynekolog.. Synes at ting man plages med utrolig fort blir en vane, og plutselig ikke så viktige å gå til lege med, men det med ob,en er jo egentlig grunn nok til å sjekke det ut, er jo et stort irritasjonsmoment egentlig. Kanskje du kan endelig få "ditt gamle underliv" tilbake igjen? :-)
Sjokoladebanan Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2010 Hehe... Kan hende det ikke blir like ille denne gangen da. Hadde vel knapt hatt sex den gangen, så nå kan det hende jeg ikke kjenner noen ting som helst... hehe.. Men jo jeg får vel kanskje ta motet til meg en eller gang i fremtiden hehe.... Før eller siden må jeg dit uansett.
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Bare det at du hørtes ut til å være både nervøs og ille til mote er nok tikl at det kan føles ubehagelig eller gjøre direkte vondt. Desverre! Vondt værre opplegg..... Da vil en jo (ubevist) holde musklene, og da skal det ikke store berøringene til for at det oppleves vondt. Greier en å slappe av blir opplevelsen mye bedre! Hadde et par opplevelser selv hvor gyn faktisk måtte be meg slappe av i starten. Knep skikkelig igjen jeg da :/
Sjokoladebanan Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2010 Huff ja det er nok helt sikkert sant det. Men ikke like lett å være avslappet i en slik situasjon da.. hehe. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå