Gå til innhold

Noen som har opplevdå få "mensen" i uke 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men likevel vært gravide?

Har testet positiv, men i går begynte jeg å spotte brunt (er 4+3). Det kommer mest når jeg er på do. Har ikke hatt smerter. Kun litt brennende følelse over livmora (som jeg har hatt i 3 uker nå) og ekstremt såre brystvorter.

Mener å ha lest en plass at man kan få blødning i uke 4 når man normalt skulle hatt mens (står inne på "fra uke til uke" her på BIM (mors uke 5)).

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, forrige gang, som var tidligere i år, ble jeg gravid på pillen og hadde mensen som vanlig. Mistenkte ikke at jeg var gravid engang før kvalmen startet i uke 6. Endte i sa da...

Mistenker at jeg er gravid igjen nå, og hadde mensen til vanlig tid, men spottet noen dager før mensen, deretter veldig lett og kort mens med kun brunt blod, ikke noe friskt blod, deretter 3-4 dager med spotting igjen. Har siden det vært veldig oppblåst, men ingen andre symptomer ennå. Er 6+3.

Første gangen jeg var gravid i 2005 fikk jeg en del brun utflod da jeg skulle hatt mensen, men mensen startet aldri.

Så det er normalt ja:)

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat det samme som deg. Testet pos lørdag og søndag. I går kom det litt friskt blod på papiret. Deretter bare spotta brunt siden i går. Er 4+1 i dag. Jeg har også den samme "brennende" følelsen. Litt ømme bryst, men ikke brystvorter.

Har lest det samme som deg at det er normalt, men er litt små bekymra likevel... Men vi krysser fingrene for at våre spirer holder seg der de skal ;)

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...