Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har nemlig det på min 6 uker gamle baby. Har ca 17-18 grader på soverommet og han er aldri svett eller noe sånt om natten.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 nei, det har jeg aldri brukt. En pysj er en pysj og det trengs da vel ikke klær under den? Aldri hørt om noen som bruker body under pysjen.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Nei.Evnt på vinteren når det er veldig kaldt.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Mamma gjør det alltid når hun bytter på babyen. Men babyen blir alltid for varm så jeg tar de av igjen. Må vel se det litt an på babyen kanskje? Noen fryser lettere enn andre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Bruk heller ei truse som holder bleien godt på plass, så dropper du bodyen. Om babyen sparker av seg dyna, så blir det jo litt annet da.. Da hadde jeg brukt body under. evt en korterma en.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ikke gjort det på noen av mine 3. Blir jo litt som at du skulle tatt på deg en tskjorte under pysjen også.... Men for all del, unger er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Bruker det på vinteren ja. 1.natta hjemme når han var nyfødt hadde han ikke body på seg,ogdavar han iskald på hendene, og da begynte jeg å ta på han. Da hadde vi 18 gr på soverommet. Nå er han over året, og nå i vinter har han også hatt body under. I vinter har temperaturen lagt på 15-18 gr på soverommet. Han sover urolig og har en tendens til å bli liggende uten dyne, og blir da gjerne kald. De siste ukene har temperaturen på soverommet lagt på 18-21 gr, så da har jeg ikke hatt på han body.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Huff, vet ikke hvorfor jeg gjør det. Ikke tenkt noe over det igrunn, er førstegangs er fryktelig grønn. Tenkte det skulle holde på plass bleien. Tenkte det var vanlig. hehe.. Tror jeg skal slutte med det nå ja . HI
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Vi bruker kortarmed body under pysj. Og jeg er definitivt ikke førstegangsfødende! Om sommeren sover de bare i kortarmet body.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Vi hadde det under bomullspysj på vinteren, da det var veldig kaldt på soverommet og hun sparket av seg dyna. Vi hadde ikke akkurat flust av ullpysjer. Men på den her årstiden bruker hun ingenting under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå