Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ingen ambisjoner i denne retningen, men for et par år siden skrev jeg to sanger, som faktisk er ganske gode (har sunget dem til et par stykker, og ingen av dem trodde at de var selvskrevet). Jeg tenker på å ta kontakt med en bekjent som er artist, har gitt ut album (lokalt i alle fall), og er veldig flink både til å synge og spille.. Han er veldig likanes som vi sier, så om jeg skulle gi disse to sangene, som jeg syns fortjener et "liv", til noen, så måtte det bli ham.. Men skal jeg våge å ta kontakt med ham?..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Og hvordan skal jeg i så fall gå fram? Stoppe ham når jeg tilfeldig møter ham på gaten, eller ringe og legge fram tilbudet mitt?..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Selvfølgelig, hva kan du tape på det? I verste fall takker han nei. Uansett blir han nok smigret over at andre tilbyr ham sanger. Passer ikke sangene til ham kan han kanskje tipse deg om noen andre de passer bedre til, eller gi deg tips om utvikling av talentet ditt. I beste fall takker han ja, og hvem vet hva som da kan skje videre? Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Ring og legg frem tilbudet, det virker mer proffesjonelt.
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Send han en mail eller ring ham Go for it!! Må jo være kjempekjekt å høre sangene sine utført av en artist
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Huff, jeg har sånn telefonskrekk.. Mail da? Merkelig, men når jeg ikke på facebook nå så sto han som venneforslag på høyresiden av "home"-siden min..hehe Tilfeldig, eller?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Ja, det hadde vært rått! Har ikke tenkt å ta noe for det selvfølgelig, nok betaling at sangene får komme ut!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Hehe..som sagt, jeg har ingen ambisjoner som låtskriver, jeg har helt andre ambisjoner.. Men jeg har en sånn merkelig "evne" der ting bare faller ned i hodet mitt, og denne gangen var det sangtekster og melodi..!
Rampongi Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Høres knallbra ut spør du meg. Jeg har ca 50 sider med tekster liggende selv jeg, men ikke kommet så langt som å gi de til noen.. Ikke at jeg tror eller synes at alle 50 er brukbare, men et par av dem ble ganske så bra synes jeg selv.. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Hvis jeg våger, så syns jeg du også bør ta en sjanse og la noen få bedømme tekstene dine! Lykk til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå