lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Synes det er så fint når søsken er kledd i like klær ;o) Noen som vet hvor jeg kan få tak i like klær i babystr. og barnestr.? Eldste jenta mi bruker 92/98, og minstejenta bruker 56/62:o) Vet at Ellos har noe av og til, men ellers vet jeg ikke om noen...
MintCondition Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Det er masse merker som har likt til stor og liten: ej sikke lej, katvig og molo var noen jeg kom på nå ihvertfall.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2010 Tusen takk for svar! ;o) Var nettsider jeg var ute etter, men det glemte jeg å skrive.. Noen som vet om noen nettsider?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 skulle tips deg om mummi-klærene på lindex jeg, men de har jo ikke nettside... Mummi-klærene er forøvrig ikke like, men jeg har en stor gutt og en liten jente, og jeg har kjøpt mummi-klær i forskjellige farger til begge sånn at de kan matche litt av og til
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Tror det hadde sett rart ut om hun på 4 og han på 14 gikk i like klær jeg..
erteposen + 4 Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 HM har i alle fall i samme stil. Jeg synes kanskje ikke det er kjempe fint med helt likt antrekk, men i samme stil er bra.
Villa Perlesukker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 haha Doppler Jeg handler mye på Benetton til guttene som jeg også elsker å kle i samme klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå