ano`num *17.03.10* Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Eller må vi kjøre selv. Skal til sykehus med storesøster på 2. Kan ikke reise fra lillebror på et par mnd pga ammingen. Kan ikke bestille flybill selv siden de ikke refunderer hele beløpet. De har avtale og får det _mye_ billigere enn om jeg skal ordne det! Klart de ikke refunderer mer da.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Barn under 2 flyr ikke gratis. Sant nok at det ikke koster all verdens men de flyr ikke gratis
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Glemte å svare deg HI;) Jeg vet dessverre ikke, du får bare spørre de. Ellers så må du nok ordne flybillett til han selv, men som sagt så koster det jo heldigvis ikke mangekronene
1881 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Barn under 2 år flyr gratis med mindre det er til syden dere skal! da koster det 250 kroner! Så hvor dere har det ifra at det koster penger og reise med barn under 2 år vet jeg ikke!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Vi har da alltid betalt for ungene. Koster som oftest en hundrelapp eller to(kanskje det er litt mindre innenlands?) Aner ikke hva det koster til "Syden" hvor nå pokker det er. Men vi har som sagt alltid betalt noe for de når vi har fløyet. Uansett hvor
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2010 De reiser gratis så lenge de ikke skal ha eget sete. Det trenger vi ikke.¨ Men jeg har skjønt det slik at baby må bestilles samtidig som selve billetten, ikke i ettertid. Så spm er jo strengt tatt hvor firkantet HELFO er. At en må betale for babyer til syden handler vell ikke om selve flyreisen, men alt det andre? Transfer, mat, papir osv.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Har sjekket på sas nå, og det ser ut til at man ikke trenger å betale noe for spedbarn innenlands med de. Har sikkert ikke fløyet innenlands med de når de har vært under 2. Flyr jo mest utenlands;) Så da kan du sikkert bare be HELFO om å bestille for en baby og. Og hvis de ikke gidder å ordne det så kan du nok bare ringe sas etter at billettene er i orden så fikser de nok det(så lenge dere kommer til å fly med sas) Var ikke meningen å misslede deg Hi men ettersom vi alltid har betalt så tenkte jeg ikke på at det kunne være annerledes å fly innenlands enn til Tyskland/Italia/England eller hvor ellers vi har flydd. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå