Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Eksen har vært utro og stikki fra meg....de fleste tingene hans har han tatt med, men enda ligger det noe klær og kortholder og litt div. Nå har jeg bedt han hente disse tingene mange ganger uten at han dukker opp. Jeg er sliten, lei meg og såret og har bare lyst å få tingene hans langt vekk herifra. Sa tidligere idag at jeg kom til å kaste det om han ikke kom å hentet det idag. Men hva gjør jeg da, kaster det?? Føler meg veldig slem da...men guuud så deilig det hadde vært!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Selvfølgelig kan du kaste det! Du har bedt ham hente det og det har han ikke gjort, så kast i vei!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Selg det og kos deg med pengene! Evt brenn dritten!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Takk for svar.... Det er ikke bare hodet mitt som sier det er greit da:) Hehe...Tenkte et sekund at det var stygt av meg å i det hele tatt tenke tanken av å kaste tingene hans...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Ja, det var nesten en bedre ide!!! Spørs hvor mye jeg får for den dritten og ikke minst hvem som vil ha det men:P Hi
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 etter at eksen min ikke gadd å komme å hente tingene sine etter gjentatte forespørsler fra meg, ga jeg alt til fretex og sa han kunne kjøpe det tilbake der.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Min x ville ha meg til å sende det han hadde satt igjen. Da gjorde jeg det. Det var blant annet en del krystall han hadde arvet av sin bestemor og en jerngryte som jeg pakket i en stooor eske og sendte i posten.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Ja, men jeg ser det egentlig veldig unødvendig å sende tingene hans når det tar han 2 min å kjøre fra meg til han og dessuten har hatt god tid til å hente disse tingene... Kanskje noe annet med krystall og sånne ting enn noe klær og div da. Han har dessuten ikke svart meg på de mel jeg har sendt ang det heller.
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jeg fylte et helt rom med hans ting i ulike plastposer. Jeg var nøye med at det var alskens rot og tjafs også, blanda med viktige ting - lå det noen skruer jeg ikke selv vet at jeg har kjøpt, f eks i en plastboks på boden, så la jeg dem i posen, sammen med noen gamle konvolutter med hans navn på, enten det er brev i dem eller ikke. Innimellom lå passet hans, noen leker ungene hans eier, en og annen sliten underbukse/t-skjorte og noen Mr Music-cder som han ikke vil vedkjenne seg, skattekort og ligningsattest, en eske tynne gummihansker han trengte i en kort periode som senere ble brukt som ballonger av barna, diverse bøker, noen fillete tegneserier, utslitte vesker og ryggsekker som han nok syntes var søppel siden de lå igjen, bilder av ungene hans og familien hans, LP-plater, plast-rask fra et kjøkkenskap (hvorfor er alle tomme isbokser plutselig mine fordi han flytter - halvparten av dem er jo hans!) utslitte duker og sengetøy han hadde med seg inn i forholdet, aviser og blad han hadde glemt å avbestille, noen av dem 4 måneder gamle...you name it. Stort sett ting han nok ville ha kasta, men jeg tok meg da ikke bryet med å kjøre ti km på fyllinga med dem og betale kiloprisen? Hvorfor skulle jeg ha noen ekstra jobb med det, jeg tok jobben med å fylle dem i poser til ham, det fikk da holde. Jeg berga dessuten passet hans, men det lå i bunnen av en pose med masse tjafs. Denne ladningen fikk han på lille julaften da han kom for å levere noen gaver til ungene. Han skulle jo feire jul med en dame han inntil november liksom "ikke hadde begynt et forhold til". Så han har jo jugd mye og lenge. Tro meg, jeg føler det helt greit og fortjent at han måtte laste bilen breddfull og deretter bruke jula til søppelsortering for å finne de to-tre tinga som faktisk hadde verdi for han. Ikke mitt problem at når han selv hadde tatt det han syntes var verd noe i et rom så sto faktisk en masse rask igjen som OGSÅ var hans. Selv om man blir sittende med leiligheten, skal man ikke overta noe eierforhold til søppel som er noen andres. Jeg levde i søplet hans i flere måneder før jeg prekket det på ham. Det er helt okay å ikke vise noen respekt da.
Himmel og hav Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Send han en melding i kveld, hvis han ikke har hentet det, om at nå står posen i søplekassa, og at den kan hentes der. Da har du gitt han en siste sjans, han har klar beskjed om at du har kasta den ( for det tror han kanskje ikke at du tør?), og at hans saker er hans ansvar. God riddance to bad rubbish!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Tenn et bål og brenn tingene hans! Det hadde i hvert fall jeg gjort! Faktisk for lenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå