Gå til innhold

Tror jeg har blitt datanerd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg er altså i ferd med å bli datanerd tror jeg......

Har slettet meg fra facebook for det tok alt for mye tid, men når jeg ikke er på facebook så er jeg jo på alt mulig annet tull!! Sitter på pc'en hele tiden jo.... Ivertfall når barna er lagt... blir aldri gjort noe her :-(

Så når jeg endelig får ræva opp fra sofaen for å gjøre noe vetig, så havner jeg bak pc-skjermen rett etterpå igjen...

uff... må ta meg selv i nakken nå altså! og om nødvendig hive denne hersens pc'en dit peppern gror.

kanskje jeg må slette meg fra dib og...... og bloggen min... eller kanskje jeg må avslutte internettabbonementet...

hm.. noen tips til en lat og sliten mor som ikke orker annet enn å sitte (litt for mye) på pc'en?

Skrevet

Du er nok ingen datanerd. Det assosierer jeg med mennesker som kan mye om det tekniske/programmering av datamaskiner. Du er nok bare en vanlig avhengig bruker:-)

Bestem deg for en time i løpet av kvelden du kan sitte ved pc'en. Ha alarm på som ringer når timen er over. Pakk vekk pc og legg den i et skap til neste kveld. Da må du bestemme deg for å hente den og koble den til hvis du skal bruke den igjen. Det er mye enklere å bare dette ned foran skjermen uten å tenke seg om. Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...