mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 .. og er bare så utrolig lei meg, skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg over dette her.!! Møtte selvsagt også to venninner jeg ikke hadde sett på en stund, og begge var gravide..! Også en av mine beste venninner er gravid, kun et par uker lenger på vei enn vi var.. Er bare så redd for at noe skal være galt, eller jeg kan ha stresset for mye (hadde så utrolig mye både på jobb og privat uka før SA). Er bare så lei meg..
Julie_82 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Uff da, sa er alltid kjipt, selv om det er tidlig:( Men det jeg merket forrige gang var at det hadde mye med hormoner å gjøre også, jeg var skikkelig deppa noen dager etter sa i nesten uke 8, men så ble hormonene normale igjen og da tenkte jeg at det er jo bare å prøve på nytt. Bare så du er klar over at det kanskje ser litt ekstra mørkt ut pga hormoner, og at det blir bedre:) Tidlige sa skyldes i de aller fleste tilfeller at fosteret ikke var levedyktig, at det hadde kromosomfeil eller misdannelser. Det skyldes veldig sjelden at man stresset eller gjorde noe feil, eller at det er noe galt med deg. Jeg tenkte mye som deg også, etter den første sa'en min i 2005, men har siden lest at det er veldig vanskelig å gi seg selv en sa så tidlig, pga embryoet er så lite og godt beskyttet og ikke tar til seg næring fra moren ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå