Makkapakka Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jenta vår fyller 3 år i august. Hun har siden hun var bitteliten vært flink til å legge seg og å sove gjennom natta. Men, etter påske har hun begynt å våkne om natta og skal "sove sammen med pappa (til tider mamma også)". Siden jeg er 7 mnd gravid nå og sover fryktelig dårlig om nettene, ligger jeg og samboer på hvert vårt rom. Vi har derfor god plass i sengene våre og i prinsippet er det ikke noe stress å ha jenta vår i senga sammen med oss. Av den grunn har vi ikke giddet å "ta kampen" med henne ennå, vi håper det kun er forbigående. Hun roer seg som regel med en gang hun kommer i seng med han/meg og sovner fort igjen. Vi skjønner ikke helt hvorfor dette har begynt å skje. Det kan skje opptil 2-3 netter i uka. Hun legger seg på kvelden (19:30) helt fint i egen seng og virker ikke redd for å ligge på soverommet sitt alene. Jeg lurer på om hun drømmer mye og blir rett i løpet av natta? Forslag til hva vi skal gjøre? Vi behøver i alle fall HJELP!
PardonMyFrench Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Høres velkjent ut.. Vår 3åring begynte med dette rett før sistemann kom.. Vet ikke helt hvordan du komemr deg ut av det... Jeg er så sliten at jeg ikke hører at ungen kommer inn i senga engang
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Min 3 åring vil helst ligge med meg også (oss). Han kommer oftest ikke før på morgensiden, og får lov. Går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå