Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Skrev det i en annen tråd, men vil gjerne vite om jeg er den eneste som følte det slik.. De første dagene hjemme, var det rart å kjenne på den følelsen av at et lite menneske var faktisk nå HELT avhengig av deg.. Lager den lyd må du reagere... Du kan liksom ikke bare slå den av og gjøre hva du vil... Det var en så merkelig følelse... Nesten litt klaustrofobisk.. Jeg sørget for å få dra å kjøpe meg brus eller noe, som gjorde at jeg fikk noen minutter alene av og til.. Det var nok... Misforstå meg rett, det plagde ikke meg så mye, men tenkte at det er sikkert dette som gjør at noen får fødselsdepresjoner... Hvis man bare tenker at nå skal jeg få en baby og alt skal være rosenrødt, så tror jeg den følelsen blir overveldende...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Skal nok mer til for å få fødselsdepresjon...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Tror det er helt normalt å føle veldig mye rart!! Både gode og litt vonde følelser, alt er ikke baare rosenrød lykke selv om man ikke ville vært barnet for uten. Selv ble jeg slåt av en voldsom "uvirkelighetsfølelse", som jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle takle. Måtte av og til skru på noe dårlig tv, bare for å se noe "normalt" en liten stund, he he. Men husker følelsene skiftet veldig fort, fra lykke til gråt..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Ja jeg hadde den følelsen da jeg fikk første. Måtte gå noen snarturer på butikken alene mens mannen var sammen med ungen. Bare for å kun være meg selv noen minutter.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 "Bare for å kun være meg selv noen minutter" Signerer!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Jeg følte meg veldig innestengt de første ukene etter fødslene mine. Følte jeg hadde "ødelagt" livet mitt og angret på at jeg fikk barn... Ikke no god følelse, heldigvis gikk det over ganske raskt. Jeg var også hardt angrepet av barseltårer. Gråt utrolig mye de første ukene.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Bare en dusj helt alene, med låst dør er fantastisk de første ukene! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jeg følte det slik de første ukene.. og jeg føler det av og til fortsatt, selv om det har gått 6 mnd:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå