Musemor med tre søte små Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Hvordan er formen. Her er det ømme bryster, og stikking i livmoren. XXXXX Lykke til jenter.
blå og rosa+lillebror Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 hadde IKM i går, ingen mens enda. Er trøtt, og hatt en del murringer den siste uken. antydning til ømme bryster. *håpe*
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 JA! IKM på onsdag Her har det vært: - mens-lignende-murringer den siste uken - enorm matlyst - kviser som popper ut, til unormal tid i forhold til syklusen - oppblåst - en smule hormonell begynte å grine ei natt pga han ved siden snorket så mye hehehehe... - trøtt... Kjenner ingen antydning til ømme bryster.. Lurer veldig på om det er bare kroppen som er i narre-humør, eller om det er en liten spire som vil sette seg!!! Når tid skal dere teste da?
blå og rosa+lillebror Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 så spennende testa negativt idag, men med forrige mann testa jeg ikke positivt før 3 dager etter IKM. har og stor matlyst og veldig oppblåst. *håpe håpe*
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Steffen sin mamma : Jeg har også testa negativt i dag, med billigstrimmel.. Hadde vel egentlig ikke forventa noe annet Men kommer nok til å teste hver dag til jeg enten får opp en strek til, eller til TR kommer *krysser fingrene for deg*
Musemor med tre søte små Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2010 Testet også negativt idag, og kommer å teste frem til jeg enten før 2 streker, eller TR.
linselusa86 og februarspire<3 Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Negativ test i dag også... Noen andre som har testa i dag?
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde en "negativ" test :-/ Det vil si, det var en ultra svak strek der, men jeg har hatt slike streker ør uten å være gravid, så jubler ikke helt enda. Puppene har også blitt mer ømme i dag. Men på den andre siden, det kan også være mannen sin skyld, hihi... De gangene jeg har vært gravid tidligere har jeg nå heller ikke testet positivt før 2 dager over IKM, heller. Så tenker ikke så veldig mye på at testene er negative. Det hadde jeg egentlig forventet....
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2010 yeah:) DPO = Days Past Ovulation (dager etter eggløsning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå