Gå til innhold

Hva er dette? AUUU!!! Noen erfarne damer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Kjennes ut som om babyen skrur seg nedover og skal til å komme ut eller noe! Er så vondt!!! Kjennes ut som om hele bekkenet og korsryggen skal eksplodere! Hva skjer? Hodet som fester seg? Skal han ut nå?

Har hatt veldig vonde kynnere de siste dagene, har trodd fødselen var i gang noen gangen, men har sovna fra det hver gang.

Er i uke 40!

Skrevet

Ha ha høres ut som om du får en fin natt;) Lykke til!

Skrevet

Prøv å gå på do. Etter det pakker du sykehusbagen for den kan du nok trenge i natt;)

Skrevet

Haha takk for det :P

Skrevet

Var på do for 15 min siden :P

Tror du han kommer i natt? ;)

Skrevet

Hvis du ikke sovner fra neste kynner kan du kanskje prøve å være litt aktiv for å "presse" kynneren" litt, om du skjønner hva jeg mener;) Vonde kynnere kan gå over i rier og slik du beskriver nedpresset og vonde kynnere tror jeg han kan komme i natt:D

Skrevet

Høres sånn ut, nesten, i uke 40 og etter flere runder med kraftige kynnere. Lykke til, det er kjempespennende!

Klem fra anonym 21:07, som ikke hadde tenkt å være annie, men trykket feil...

Skrevet

rier kanskje? høres veldig slik ut...

Gjest amandine
Skrevet

Merkelig, ble visst anonym uansett, jeg! Amandine;)

Skrevet

Har du noe "tak" som kommer med jevne mellomrom da, feks smerter som stråler i bekkenet og slipper tak, mens livmora strammer seg, gjerne med verking nedover lår, eller i ryggen/ baken?

Ingen fasit, rier kan oppleves veldig forskjellig. Men ville ringt å snakket med en jordmor var jeg deg. :-) Er tiden for å føde uansett i uke 40..så enten er du i gang, eller så "lager det seg til" som de kaller det.

Skrevet

Hehe ja dette er spennende, men nå har jeg hatt så mange falske alarmer at jeg ikke tror på at han kommer før jeg ligger med pressrier! Hehe :)

Skal oppdatere dere i morgen hvis det ikke har skjedd noe! ;)

Skrevet

Har vonde kynnere, hele magen blir knallhard og det stråler ned til lårene og korsryggen. Har ikke tatt tida på de idag, men de siste kveldene har de vert ganske regelmessige, men som sagt har jeg sovna fra de hver kveld :(

Ja håper de gjør litt nytte for seg alle disse vondtene! :)

Skrevet

Bare en ting.. hva menes med "tak"? At det er en litt dunkende smerte på en måte??

Har masse kynnere nå, men er vanskelig å ta tid, for har vondt i magen hele tiden, og så strammer den seg innimellom..

Og så er det såååå vondt hver gang babyen beveger hodet eller noe helt nederst i magen!

Kjennes helt annerledes ut enn alle andre kvelder der det har gitt seg, så tror det begynner :) Ser det litt an og ringer føden om en stund hvis det ikke har gitt seg :)

Skrevet

Kjennes ut som at noen strammer til rundt korsrygg / underliv... og at det blir mer vondt som slipper opp igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...