Gå til innhold

fisk

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært gla' i fisk, og har gjere spist det flere ganger i uka. Stefaren min er fisker, så vi har alltid hatt mye fisk hjemme. Snakker nå spesiellt om hvit fisk.

Nå har jeg fått litt stygga for det, kan ikke sette fingeren på hvorfor, har bodd hjemmefra i 12 år, og har i grunnen spist fisk til nå nettopp.

Nå når vi har hatt fisk til middag har jeg tatt det på fatet mitt, spist litt, og lagd meg noe annet når mannen og ungene har vært ferdig å spise.

Dette gjelder da ren fisk. Kan godt spise fiskeboller og fiskegrateng.

Noen som har opplevd noe lignende?

Skrevet

Det første som slo meg var om du var gravid? Slik hadde jeg da da jeg var gravid. Hadde lyst på ting helt til det lå på tallerkenen. Så fristet det ikke lenger..

Skrevet

Men det er jeg ikke;)

Har hatt det slik nå i noen måneder, men er altså helt sikker på at jeg ikke er gravid.

Er forresten kun fisk det er slik med. Har ikke lyst på fisk før det ligger på talerkenen heller, men vet jo at vi må ha det av og til for at ungene og samboern skal få spise det. Det er jo sunnt;)

Prøver hver gang vi har det å spise litt.

Laks, ørret og røye kan jeg godt spise.

Skrevet

Nei da vet jeg ikke. Trodde ikke du var gravid heller, men det var det første jeg tenkte på. Kanskje du skal bare la det ligge en stund å se om det kommer seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...