Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Ble allergisk i voksen alder (for ca 10 år siden) og nå er det jo kraftig spredning av bjørkepollen og jeg merker ingenting. Var gravid i fjor og fikk baby i sommer... kan dette gjøre at man blir kvitt allergi?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Vet venninna mi så og si spiste alt mens hun var gravid, har laktose inntolleranse. Tror hun har vært bedre etterpå også.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Det var visse matvarer jeg ikke kunne spise før jeg ble gravid. Etterpå har jeg ikke reagert på noen ting! Så ja, det tror jeg går an!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 Jeg var ikke allergisk mot en ting før jeg fikk barn, men etter at barnet mitt ble født kom den ene allergien etter den andre :/ Skjer mye i kroppen med graviditet og fødsel, så ja, det tror jeg absolutt.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Tror det kan gå begge veier, jeg ble mye verre etter sv.skapet, og da mener jeg MYE verre. Håper at du får det bedre enn meg etterpå
Gjest mphs Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Det kan godt hende. Jeg derimot hadde ikke allergi før jeg ble gravid, men fikk kraftig allergi mens jeg var gravid med første og ble heller ikke kvitt det da jeg var gravid med andre. Har også fått kryssallergier på grunn av kraftig allergi:o(
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Min allergi har blitt mye bedre etter svangerskap og fødsle, fra å knaske allergitabletter hver eneste dag året rundt har jeg gått til å ikke trenge medisiner i det hele tatt (selv om jeg merker litt allergi av og til da). Mitt atopiske eksem derimot, har blusset opp og blitt hundre ganger værre etter at jeg fikk barn
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Tja, ei jeg kjenner ble allergisk mot noen nye matsorter for hvert barn. Hun våget ikke få flere enn 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde pollenallergi helt frem til jeg var 17. Eller, dvs, våren da jeg var 17 - og nettopp blitt gravid, merket jeg absolutt ingenting til det:O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå