Gå til innhold

skryt i vei jenter!

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slenger inn et nytt skryteinnlegg hvor vi skal skryte av noe i livet vårt.

Må skryte av lillemor som har lært seg å sykle uten støttehjul nå i løpet av de siste dagene. Gikk veldig fort fra hun klarte 3 meter før hun datt til nå når hun sykler 10 meter, snur og sykler tilbake mange ganger;)

Så må jeg skryte av meg selv/oss som har vært flink å ta ungene med på aktiviteter/ut i helga.

Så må jeg skryte av eldstemann som trossalt klarte å rydde rommet sitt i går.

Skrevet

Jepp, eg er alltid klar for litt skryt:

* Lille har lært seg å gå i trapper! Ho har alltid vore litt sein motorisk og har inntil ganske nyleg gått sidelengs i trappene og holdt seg med begge hender (med mindre ein av oss leidde ho sjølvsagt), men no går ho riktig, med berre ei hand i rekkverket. Og om det berre er eitt enkelt trinn, eller ein fortauskant klarar ho det utan å holde seg i det heile tatt - og utan å dette :o)

* Eldste rydda opp alle leikene i stova i dag. Huset har blitt nedprioritert i ei hektisk veke no, så det låg rett og slett leikar over alt og eldste rydda ALT på plass, og fekk is til belønning :o) Utruleg deilig å ha eit barn som er blitt såpass stort at det kan hjelpe til når foreldra joggar rundt og "panikkryddar" før det kjem besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...