lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Slenger inn et nytt skryteinnlegg hvor vi skal skryte av noe i livet vårt. Må skryte av lillemor som har lært seg å sykle uten støttehjul nå i løpet av de siste dagene. Gikk veldig fort fra hun klarte 3 meter før hun datt til nå når hun sykler 10 meter, snur og sykler tilbake mange ganger;) Så må jeg skryte av meg selv/oss som har vært flink å ta ungene med på aktiviteter/ut i helga. Så må jeg skryte av eldstemann som trossalt klarte å rydde rommet sitt i går.
Ranveig R Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Jepp, eg er alltid klar for litt skryt: * Lille har lært seg å gå i trapper! Ho har alltid vore litt sein motorisk og har inntil ganske nyleg gått sidelengs i trappene og holdt seg med begge hender (med mindre ein av oss leidde ho sjølvsagt), men no går ho riktig, med berre ei hand i rekkverket. Og om det berre er eitt enkelt trinn, eller ein fortauskant klarar ho det utan å holde seg i det heile tatt - og utan å dette ) * Eldste rydda opp alle leikene i stova i dag. Huset har blitt nedprioritert i ei hektisk veke no, så det låg rett og slett leikar over alt og eldste rydda ALT på plass, og fekk is til belønning ) Utruleg deilig å ha eit barn som er blitt såpass stort at det kan hjelpe til når foreldra joggar rundt og "panikkryddar" før det kjem besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå