Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Det gjør jeg, kommer alltid til kort:/ Synes alle andre har fått til mer enn meg..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 Hjelper heller ikke på å ha venninner som har alt jeg skulle ønske jeg hadde, men aldri klarer å få..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #3 Skrevet 2. mai 2010 Da får du ha deg ut å gjøre noe da. istedefor å sitte å tenke på det!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Ja, og det er kjipt for jeg taper også alltid i sammenligninga!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 Sett i gang, skriv ei liste over mål du vil ha i livet. Og få rævva i gir! Det trenger ikke å være: starte eget firma innen året er omme, og reise jorda rundt på sommerferie med ti av mine beste venner. Men mer: utdanne meg til/ skaffe meg en jobb jeg tror jeg kommer til å trives i innen tre år. Flytte til et hus jeg syns er sjarmerende og ikke bare funksjonelt. Bli med på en fritidsaktivitet der jeg føler at jeg utvikler meg. (jeg brukte egne eksempler nå).
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Jepp. Men i forhold til mine venninner føler jeg selv at jeg har det beste livet/slik jeg ønsker å ha det. Men utseendemessig føler jeg at jeg kommer dårlig ut, slitsomt å bry seg så mye om det men .. Blir liksom aldri helt fornøyd.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Nej. Sammenligner du deg hele tiden med andre, går du faktisk glipp av deg sjæl!! Jeg liker meg selv og livet mitt. Takk og lov for det.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Gjør deg selv nyttig. Siden du er her inne regner jeg med du skal, har eller venter på å få barn. Gjør noe for barnet ditt! Begynn å sy klær, eller lage noe til han/hun. Øv deg til en mester på den tingen. Da har du klart en ting ikke mange orker. Skaff deg en hobby. ta dykkerserfiktatet. Bli aktiv medem i røde kors å hjelp andre. Styrk de positive sidene ved deg selv og gjør de bedre. Ser du kun negativt i ting og syter uten å gjøre noe, er det den energien du får rundt deg.
Pengetreet Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Jeg gjorde det mye før, men slet da med både dårlig selvfølelse og selvtillitt. Tenkte ofte på hvordan andre oppfattet meg. Huff, så slitsomt det var :/ Og jeg sammenlignet meg bare med de som jeg mente var mere "vellykket" enn meg. Men jeg har jobbet mye med meg selv, tenkt positivt og gått inn for å utvikle meg på de områdene jeg har evner. I dag er selvfølelsen min veldig bra. Jeg har også helt andre verdier i livet mitt. Jeg ser ikke lengre opp til mennesker som har en fin tittel, mye penger eller smellvakre. Disse tingene er ytre skall og ganske betydningsløse når alt kommer til alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå