Lovemelikeyoudo Skrevet 2. mai 2010 #1 Skrevet 2. mai 2010 Jeg mener om den velter så lett som alle sier? Vil jo ikke ha noen ulykker med snupp oppi. Trenger tips til en billig sportsvogn som kan brukes med baby MOT meg;)
-Rime- Skrevet 2. mai 2010 #2 Skrevet 2. mai 2010 http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/utstyr/vognguide/article569227.ece
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. mai 2010 #4 Skrevet 2. mai 2010 vår veltet hvertfall, den ble fort byttet ut etter det
mamma-hjertet-83 Skrevet 2. mai 2010 #5 Skrevet 2. mai 2010 Vi hadde den vogna til førstemann og var kjempe frnøyde, den har aldri veltet eller vert fare for at den skulle velte.. er kjempe fornøyd med den, og kommer til å bruke den når vi skal ha nestemann og.. Den er lett å bruke, veier ikke så mye og ikke så dyr heller =) De fleste venninne mine bruekr den og...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mai 2010 #6 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har ikke oppdaget at den er vinglete, hvertfall. Det er ikke meningen at man skal henge en masse på styret...
mamma`n te Kaja Skrevet 2. mai 2010 #7 Skrevet 2. mai 2010 Den velter lett ja syns jeg.. velta for meg en gang, og ble solgt etter det..
Gjest Skrevet 2. mai 2010 #8 Skrevet 2. mai 2010 nei man skal ikke henge mye på styret, men innimellom er det nødvendig. Kurven under er veldig liten, så ikke plass til stor der.
auro Skrevet 2. mai 2010 #9 Skrevet 2. mai 2010 Da tar du med sekk. Henger aldri noe på styret uansett vogn.
midgard Skrevet 2. mai 2010 #10 Skrevet 2. mai 2010 Min er ikke vinglete, og den har aldri veltet. Man skal ikke henge mye stæsj på styret. Jeg er kjempefornøyd med vognen min:))) Ellers må jeg si at simovognen til venninen min veltet og den har fire hjul... alle vogner kan i prinsippet velte...
*søtesmå* Skrevet 2. mai 2010 #11 Skrevet 2. mai 2010 Vi har vært VELDIG fornøyde med vår:) Den kan være litt baktung hvis barnet sitter fra deg og du har mange poser/stelleveske etc på håndtaket, men jeg har ikke opplevd at den tipper.
frk Nilsen Skrevet 2. mai 2010 #12 Skrevet 2. mai 2010 Den er ikke vinglete, og den bikker ikke med mindre du lesser styret fullt av tunge poser.... Og det er jo noe de fleste vogner vil gjøre.
~sjiraff~ Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 Vinglete er den ikke. Urolig god og stødig å trille. Jeg har opplevd vogna som super god og kjempedårlig. Det avgjørende var ungen som satt oppi. Med eldste tippet vogna aldri uansett hvilken vei hun satt og hva hun gjorde. Med yngste mann kunne jeg ikke slippe vogna, den tippet. Han kunne ikke sove i den uten å ha en krakk under ryggen for den tippet hver gang. Måtte kjøpe ny vogn. Også en trehjuling og den tipper den også, men på en annen måte. Tror det er en svakhet med trehjulinger som man må være obs på uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå